Καλογήρου Παναγιώτης (Τάκης 1)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
Λίγα λόγια για εμένα
Γεννήθηκα Αθήνα..... Έχω ασχοληθεί με ΜΜΕ και είμαι ηλεκτρονικός. Στην ζωή μου οτι θέλησα το πέτυχα. Αυτό που δεν ήξερα ήταν το Χρηματιστήριο. Το πλήρωσα πανάκριβα. Ηταν το μόνο πράγμα που με έβαλε κάτω. Πείσμωσα τόσο, πού διέθεσα τόσες ώρες, όσες δεν διέθεσα για τίποτε άλλο για να το μάθω. Πιστεύω πως ήρθε η ώρα να μου ξεπληρώσει οτι μου πήρε και όχι μόνο.Εδώ και αρκετό καίρο, έχω συνεχώς καλύτερα αποτελέσματα. Θέλω να δείξω στον απλό επενδυτή οτι τίποτα δεν είναι τόσο απλό. Αν δεν καταστραφείς δεν μαθαίνεις. Μάθετε για να μήν είστε και εσείς τα επόμενα θύματα. Τις γνώσεις που αποκόμισα σας μεταφέρω απο εδώ. Αποτελούν τις προσωπικές μου εκτιμήσεις και εμπειρίες. Να ξέρετε οτι κανείς δεν ξέρει τα πάντα . Γηράσκω αεί διδασκόμενος.
ANALYTAKIS TV
Σύνδεσμοι


Τα 10 πιο τρελά επιδόματα του Ελληνικού δημοσίου
1342 αναγνώστες
Πέμπτη, 21 Ιουνίου 2012
14:50

Επιδόματα που δόθηκαν στους εργαζομένους στο ελληνικό δημόσιο από το ελληνικό κράτος και αν μη τι άλλο εντυπωσιάζουν για την εφευρετικότητά τους….


10. Επίδομα προθέρμανσης αυτοκινήτου (ΟΤΕ) 690/μήνα – 420 ατομα
09. Επίδομα πλυσίματος χεριών (ΟΣΕ) 420/μήνα – 1987 ατομα
08. Επίδομα προπέλας (Λιμενικό) 840/μήνα – 653 ατομα
07. Επίδομα κεραίας (ΗΣΑΠ) 1120/μηνα – 329 ατομα
06. Μεταφοράς φακέλου (Δημόσιο) 290/μήνα – 6800 ατομα
05. Επίδομα παραλαβής – παράδοσης λεωφορείων 450/μήνα – 1100 ατομα
04. Επίδομα έγκαιρης προσέλευσης (ΕΘΕΛ) 310/μήνα – 1790 ατομα
03. Επίδομα αποτελεσματικότερης διεκπεραίωσης υποθέσεων (Υπουργείο Δικαιοσύνης) 595/μήνα - ? ατομα
02. Επίδομα Φαξ (ΔΕΗ) 870/μήνα – 657 ατομα
01. Ετήσιο επίδομα χρήσης του κυλικείου, παρότι η χρήση των εστιατορίων των εγκαταστάσεων είναι δωρεάν (Όμιλος Ελληνικών Πετρελαίων) 120/μήνα. - Ολο το προσωπικό.

http://skandalistis.blogspot.gr/2011/12/10_22.html

Σχόλια

21/06 15:38  cornelsen
"[...]
Τέτοιο επίδομα ουδέποτε υπήρξε στον ΟΣΕ.
Το δημοσίευμα ασφαλώς εξυπηρετεί σκοπιμότητες.
Η όποια άποψη ωστόσο μπορεί να έχει ο δημοσιογράφος για τον ΟΣΕ και τους Σιδηροδρομικούς είναι σεβαστή. Όταν όμως αυτή η άποψη επιχειρείται να διανθιστεί με μυθοπλασίες αισχίστου είδους, τότε «κάποιο λάκκο έχει η φάβα».

Τα τελευταία χρόνια ο ΟΣΕ και οι Σιδηροδρομικοί βρέθηκαν στο στόχαστρο πολιτικών και δημοσιογράφων. «Ντόρες», «Πάγκαλοι», «Σπηλιωτόπουλοι» και τα παπαγαλάκια του συστήματος έριξαν και ρίχνουν χολή για το Σιδηρόδρομο.

Καλούμε τις Διοικήσεις ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το Υπουργείο Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων, να δημοσιοποιήσουν τους ισολογισμούς των Εταιρειών για να μάθουν την αλήθεια οι Έλληνες πολίτες.

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
Παρασκευή, Μάϊος 25, 2012
21/06 15:40  cornelsen
Διαψεύδει η ΔΕΗ σημερινό δημοσίευμα σύμφωνα με το οποίο εργαζόμενοι στην επιχείρηση εισπράττουν επίδομα φαξ. «Ρητά και κατηγορηματικά διαψεύδω σημερινό, πλήρως αναληθές, δημοσίευμα απογευματινής εφημερίδας- και μάλιστα κάτω από πρωτοσέλιδο τίτλο για ‘επίδομα φαξ 580 ευρώ το μήνα στη ΔΕΗ’», αναφέρει ο διευθυντής Τύπου της ΔΕΗ Κίμων Στεριώτης, κάνοντας λόγο επίσης για «αποκύημα νοσηρής φαντασίας ή σκοπιμότητας».

«Αυτή η πλήρως ατεκμηρίωτη αναφορά», προσθέτει, «όχι μόνο δημιουργεί μια παραπλανητική εικόνα σε βάρος της φήμης της μεγαλύτερης επιχείρησης της χώρας, αλλά και σε βάρος των αρκετών χιλιάδων εργαζομένων σ΄ αυτήν, οι οποίοι έχουν υποστεί βαρύτατες μειώσεις των αποδοχών τους. Συγκεκριμένα, όπως έχουμε δηλώσει επανειλημμένα, το κόστος της συνολικής δαπάνης μισθοδοσίας του προσωπικού της ΔΕΗ για το 2012 έχει μειωθεί κατά περίπου 700 εκατ. ευρώ (41%) σε σχέση με τη δαπάνη του 2009 ύψους 1.700 εκατ. ευρώ περίπου» .

http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathbreak_1_24/05/2012_443691

ΨΑΞΕ τουλαχιστον πριν αναπαράγεις τις αηδίες που σού σερβίρουν...
21/06 15:48  first
Μην σε νοιαζει τι λενε.Μπορεις να αναπαραγαγεις οτι θελεις, διοτι στο κατω κατω εισαι ...ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ
21/06 16:05  cornelsen
"Εργαζόμενος οδηγός στην Εταιρεία Θερμικών Λεωφορείων (ΕΘΕΛ), με 25 χρόνια συνολική προϋπηρεσία και δύο παιδιά, έχει βασικό μισθό (μεικτά) 1.480 ευρώ, ενώ με τα επιδόματα φτάνει τα 1.750 ευρώ.

Ειδικά για τα τελευταία, ο περιβόητος «θησαυρός», της ρεμούλας στην ΕΘΕΛ, αποδεικνύεται «άνθρακας». Οι οδηγοί των αστικών λεωφορείων λαμβάνουν συνολικά τέσσερα επιδόματα. Το ένα, δίδεται στον καθέναν ανάλογα με τις ώρες νυκτερινής απασχόλησης (10-12 μ.μ. και 4.30-7 π.μ.), που κάνει κάθε μήνα. Το δεύτερο είναι το επίδομα θέσης, το οποίο σχετίζεται με την ιεραρχική εξέλιξη του κάθε εργαζόμενου και κατά μέσο όρο δεν ξεπερνά τα 110 ευρώ.

Τα άλλα δύο επιδόματα των οδηγών της ΕΘΕΛ, είναι αυτό του εισπράκτορα και του… ζεστάματος της μηχανής, όπως χλευαστικά αναφέρεται στα τηλεοπτικά παράθυρα και τα υπουργικά σαλόνια.

Το επίδομα του εισπράκτορα, χορηγήθηκε μετά την κατάργηση των εισπρακτόρων στα λεωφορεία της Αθήνας, μιας και οι οδηγοί ανέλαβαν ένα τμήμα της δουλειάς του εισπράκτορα (έλεγχος ακυρωτικών μηχανημάτων, ακύρωση εισιτηρίων όταν αυτά δεν δουλεύουν κ.ο.κ.). Το ύψος του ανέρχεται στο αστρονομικό ποσό των 1,5 ευρώ την ημέρα!

Όσο αφορά στο επίδομα «παραλαβής παράδοσης», όπως είναι η επίσημη ονομασία, αυτού που ονομάζουνε «επίδομα ζεστάματος της μηχανής», δεν αποτελεί το κόλπο γκρόσο των εργαζομένων της ΕΘΕΛ.

Το ύψος του, δεν ξεπερνά κατά μέσο όρο τα 80 ευρώ και αποτελεί την αμοιβή των οδηγών για τον χρόνο (εκτός 8ώρου), που απασχολούνται κατά την αλλαγή βάρδιας. Οδηγοί της ΕΘΕΛ, μάς τόνισαν ότι για να ξεκινήσει ένα λεωφορείο από το αμαξοστάσιο στις 4.30 π.μ. (οπότε και ξεκινά το ωράριό τους), θα πρέπει ο οδηγός να επιβιβαστεί σε αυτό τουλάχιστον ένα τέταρτο πριν, προκειμένου να κάνει τους απαραίτητους ελέγχους, που εξασφαλίζουν την έγκαιρη έξοδο του λεωφορείου από το αμαξοστάσιο".
21/06 18:40  Καλογηρου Παναγιωτης
Ειχαμε και εξωκοινοβουλευτικό αντιπρόσωπο εργαζομένων ολων των υπηρεσιών του δημοσιου και δεν το ηξερα????
Το έμαθα και αυτό !
Οσο αφορα την περιπτωση του ΟΣΕ, πραγματι υπάρχει μηνυτήρια αναφορά κατά της εφημεριδας που το δημοσίευσε...
Τα υπόλοιπα τα ελέγχω.
21/06 18:47  Καλογηρου Παναγιωτης
Σε ό,τι αφορά τα πλήρη οικονομικά στοιχεία, από την ανακοίνωση του υπουργείου προκύπτει ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών έχουν ζητήσει περαιτέρω διευκρινίσεις τόσο για τα οικονομικά του ΟΣΕ όσο και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Σχετικά με επιδόματα διευθυντών που δίνονται στον ΟΣΕ, το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων διευκρινίζει με αφορμή δημοσιεύματα ότι οι διευθυντές ελάμβαναν πέραν των μισθών τους και τέσσερα επιδόματα που έφθαναν έως και το 40% των αποδοχών τους. Με τη νέα σύμβαση εργασίας που υπογράφθηκε λαμβάνουν μόνον ένα επίδομα (θέσης) το οποίο δεν μπορεί να ξεπερνά το 25% των τακτικών αποδοχών τους. Ειδικότερα, τα επιδόματα θέσης είναι έως 25% για Προϊστάμενο Διεύθυνσης, έως 20% για Προϊστάμενο Υπηρεσίας, έως 15% για Προϊστάμενο Τμήματος, έως 10% για Προϊστάμενο Τομέα και έως 3% για Προϊστάμενο Ομάδας.
http://grblogs.gr/post/ikanopoiisi-gia-tin-poreia-exigiansis-tou-ose
21/06 19:04  Καλογηρου Παναγιωτης
Σύμφωνα με ρεπορτάζ που δημοσιεύεται στο «Έθνος της Κυριακής», παρότι οι αποδοχές των εργαζομένων του Οργανισμού μειώθηκαν κατά 20% με την κατάργηση διαφόρων ειδικών επιδομάτων, οι νέες συνολικές αποδοχές τους παραμένουν περίπου στα ίδια επίπεδα. Πως γίνεται αυτό; Με το μοντέλο της «προσωπικής διαφοράς» που επιχείρησε η κυβέρνηση να θολώσει τα νερά και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, πρόταση που ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι για την Τρόικα με αποτέλεσμα να διακοπούν οι διαπραγματεύσεις για την 6η δόση του δανείου.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, στη συλλογική σύμβαση που υπέγραψε η διοίκηση του ΟΣΕ με την Πανελλήνια Ομοσπονδια Σιδηροδρομικών στις 23 Μαρτίου αναφέρεται ρητά ότι η προσωπική διαφορά, δηλαδή «η διαφορά μεταξύ των παλαιών και των νέων αποδοχών του εργαζόμενου μείον τις τακτικές αποδοχές του», θα καταβάλλεται σε όλους τους εργαζόμενους «καθ' όλη τη διάρκεια της εργασιακής σχέσης τους με την εταιρεία.» (άρθρο 11)

Πρακτικά, το παραπάνω άρθρο της συλλογικής σύμβασης σημαίνει ότι η κατάργηση σωρείας ειδικών επιδομάτων που λάμβαναν οι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι είναι τυπική μόνο, αφού τα επιδόματα αυτά μπορούν να συμπεριληφθούν στην «προσωπική διαφορά» που θα λαμβάνουν για όσο εργάζονται εκεί!

Παράδειγμα: Μηχανοδηγός με 25 έτη προϋπηρεσίας λάμβανε πριν τη συλλογική σύμβαση 2.500-3.000 ευρώ μεικτά. Με τη νέα σύμβαση, τα ειδικά επιδόματα (που αντιστοιχούν στο 60% του παραπάνω ποσού) καταργήθηκαν μεν, αλλά ο βασικός μισθός του από 1.200 ευρώ πήγε στα 1.500 ευρώ. Επιπλέον, με τη θεσμοθέτηση της προσωπικής διαφοράς, οι νέες απολαβές του φτάνουν ξανά στα 2.250 έως 2.700 ευρώ μεικτά.

Να σημειωθεί ότι ο μέσος όρος στις μηνιαίες αποδοχές των σιδηροδρομικών υπαλλήλων ξεπερνούσε τα 3.000 ευρώ, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών. Αναρωτιέται κανείς αν οι υπάλληλοι αυτοί οδηγούν τραίνο ή F-16...

<a href="http://www.iefimerida.gr/news/20006/%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%87%CF%81%CE%B5%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%B7%CE%BC%CE%A
21/06 19:51  Καλογηρου Παναγιωτης
ΔΕΗ
...μειώνονται κατά 35% από τα επίπεδα της 31/12/2009 τόσο τα 37 επιδόματα όσο και οι υπερωρίες, τα νυκτερινά, οι βάρδιες και οι εργασίες το Σάββατο και την Κυριακή (μείον 100 εκατ. ευρώ.
37 επιδόματα...ειναι πολλα??????

http://www.tanea.gr/oikonomia/article/?aid=4671912
21/06 19:59  Καλογηρου Παναγιωτης
Ελληνικά Πετρέλαια

Εκτός από τους 17,5 μισθούς που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στον όμιλο των Ελληνικών Πετρελαίων και που όπως όλα δείχνουν έχουν μπει στο στόχαστρο των περικοπών, υπάρχουν θεσμοθετημένα μια σειρά από επιδόματα και προνόμια που πιθανόν να τεθούν υπό αμφισβήτηση. Χαρακτηριστικά τα Χριστούγεννα, δίνεται επίδομα (πρόσθετη οικονομική ενίσχυση)... γαλοπούλας ενώ το ίδιο ισχύει και στη γιορτή του Πάσχα. Ακόμη παρέχεται ετήσιο επίδομα χρήσης του κυλικείου, παρότι η χρήση των εστιατορίων των εγκαταστάσεων είναι δωρεάν.

(Capital, 2/3/2011)
21/06 20:07  Καλογηρου Παναγιωτης
Πρόκληση για τους εργαζόμενους στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα αποτελούν οι αυξήσεις στα επιδόματα που αφορούν στα εκτός έδρας τις οποίες αποφάσισε να δώσει σε υπαλλήλους της η διοίκηση της ΔΕΗ.


Οι αυξήσεις δόθηκαν λίγο μετά τη δέσμευση του υπουργείου Οικονομικών στις Βρυξέλλες ότι θα υπογραφούν νέες συλλογικές συμβάσεις στις ΔΕΚΟ, οι οποίες θα προβλέπουν ψαλίδι στις πρόσθετες παροχές.


Να σημειωθεί ότι σε πολλές περιπτώσεις οι πρόσθετες αποδοχές είναι υψηλότερες από τους βασικούς μισθούς, ενώ οι αυξήσεις που δόθηκαν αγγίζουν και το 72%.


Εν μέσω σκληρής λιτότητας, οι συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ συμφώνησαν με τη διοίκηση η αποζημίωση για διατροφή εκτός έδρας να αυξηθεί από 29 στα 50 ευρώ και η διανυκτέρευση από 34 στα 50 ευρώ.


Αλλαγές έγιναν όμως και σε ό,τι αφορά στα χιλιόμετρα, αφού στο εξής αποστολή εκτός έδρας θα θεωρείται αυτή που γίνεται σε απόσταση 110 χλμ. από την έδρα του εργαζόμενου, από 160 χλμ. που ήταν εάν η μετακίνηση γίνεται με ιδιωτικό αυτοκίνητο ή με υπηρεσιακό όχημα και 90 χλμ. από 120 χλμ. εάν η μετακίνηση γίνεται με δημόσιο μεταφορικό μέσο.


Οι αυξήσεις συμφωνήθηκαν δύο μόλις ημέρες πριν από τις εκλογές, στο πλαίσιο της διαβούλευσης μεταξύ των δυο πλευρών και ενώ η διοίκηση της ΔΕΗ είχε ζητήσει μείωση των ειδικών επιδομάτων πάνω από 20%, απόλυση του πλεονάζοντος προσωπικού και μεταθέσεις, με δεδομένο ότι η εταιρεία καταγράφει σημαντικές ζημιές που έφτασαν το 2011 τα 150 εκατ. ευρώ.


Εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα, εκτιμούν ότι ενέργειες σαν και αυτές τη συγκεκριμένη εποχή ενισχύουν την πεποίθηση ότι στην Ελλάδα εξακολουθούν και υπάρχουν υπάλληλοι δυο ταχυτήτων που διατηρούν έξτρα προνόμια.


Από την πλευρά της, η ΔΕΗ υποστηρίζει ότι δέχτηκε τις αυξήσεις προκειμένου να διορθώσει μια αδικία που έγινε το 2010 και επέβαλε εξομοίωση των οδοιπορικών των τεχνικών της ΔΕΗ με των δημοσίων υπαλλήλων, με αποτέλεσμα η αποζημίωση που έπαιρναν από 158 ευρώ για διατροφή και διανυκτέρευση να γίνει 65 ευρώ.

<a href="http://www.meg
21/06 20:25  Καλογηρου Παναγιωτης
22/06 09:26  cornelsen
1. Δεν θα έδινα συνέχεια αν δεν με χαρακτήριζες «εξωκοινοβουλευτικό αντιπρόσωπο εργαζομένων».
Με ενοχλεί η προπαγάνδα και τα ψεύδη και μάλιστα όταν αυτά γράφονται στον τύπο, έντυπο ή ηλεκτρονικό. Δεν γνώριζα αν υπάρχουν ή όχι τα επιδόματα και έψαξα πρόχειρα στο ίντερνετ. Βρήκα λοιπόν αυτές τις αναφορές-καταγγελίες που αποδεικνύουν ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως τα αναφέρεις/αντιγράφεις. Βρήκα επίσης ότι αυτό το γαϊτανάκι γίνεται από site σε site (γιατί αυτά τα ανύπαρκτα επιδόματα τα έχουν κάνει copy-paste και άλλοι) αναπαράγοντας την προπαγάνδα.
Φυσικά όλα αυτά δεν ξεκινούν τυχαία αλλά προφανώς εκπορεύονται από κάποια κέντρα (από τα ίδια που μας έλεγαν για 1,5 εκατ. ΔΥ) και απλώς αναπαράγονται από πολλούς είτε λόγω συμφέροντος είτε λόγω αφέλειας. Εξάλλου ένα «επίδομα πλυσίματος χεριών» είναι αρκετά «πιασάρικο» ως θέμα.

2. Για τα συγκεκριμένα επιδόματα που αναφέρεις στο ΘΕΜΑ σου και για τα οποία (αντ)έγραψα τις παρατηρήσεις δεν είδα ΚΑΜΙΑ απάντηση από μέρους σου. Από την άλλη μεριά αυτά που γράφεις στις ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ σου μπορεί να αποδεικνύουν(;) οτιδήποτε άλλο, όχι όμως ότι τα επιδόματα τύπου «πλυσίματος χεριών» είναι ΥΠΑΡΚΤΑ.

Όμως, για τους μισθούς γενικότερα:
«Κρυφή έκθεση της Τρόικας για το «ποιοι πλήρωσαν το μάρμαρο» στην διετία 2010 – 2011
- Κατά 35% μειώθηκαν οι μισθοί στις ΔΕΚΟ, κατά 30% στα Υπουργεία
- Στο 15,7% έφθασαν οι περικοπές στις συντάξεις»
www.bankingnews.gr

ΥΓ.: Έγραψα «αποδεικνύουν(;)» διότι για πρδγμα
- Ο μηχανοδηγός είχε μείωση αποδοχών 10%
- Τα 37 επιδόματα δεν τα έπαιρναν όλοι οι υπάλληλοι όπως αφήνεις να εννοηθεί
- Τα επιδόματα διευθυντών ΟΣΕ δεν τα παίρνουν όλοι οι υπάλληλοι, ούτε και ξέρω καμία επιχείρηση που να μην δίνει επιδόματα στους διευθυντές της
- Όσο για τα ΕΛΠΕ τα παράπονα στον Λάτση που του τα έδωσε τσάμπα το κράτος («στο τέλος του 2009 ο Όμιλος Λάτση (μέσω της Paneuropean Oil and Industrial Holdings S.A.) κατείχε το 39% των μετοχών των ΕΛΠΕ, το Ελληνικό Δημόσιο 35.5%, ενώ το ευρύ επενδυτικό κοινό 25.5%»
Το σχόλιό σας

Σχετικά με το blog
Αναλύσεις καί σχόλια δεικτών - μετοχών.
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ BLOG
http://analytakis.blogspot.com/

ΠΡΟΣΟΧΗ !!!
ΛΟΓΩ ΕΣΚΕΜΜΕΝΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ CAPITAL, ΜΠΟΡEIΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΤΗΛΕΣ

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΔ ΜΕΤΟΧΩΝ Σχολια Δεικτων Αναλυσεις



Από 22/11/13

Από 16/12/13
Flag Counter


[ Copy this | Start New | Full Size ]


Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις