Καλογήρου Παναγιώτης (Τάκης 1)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
Λίγα λόγια για εμένα
Γεννήθηκα Αθήνα..... Έχω ασχοληθεί με ΜΜΕ και είμαι ηλεκτρονικός. Στην ζωή μου οτι θέλησα το πέτυχα. Αυτό που δεν ήξερα ήταν το Χρηματιστήριο. Το πλήρωσα πανάκριβα. Ηταν το μόνο πράγμα που με έβαλε κάτω. Πείσμωσα τόσο, πού διέθεσα τόσες ώρες, όσες δεν διέθεσα για τίποτε άλλο για να το μάθω. Πιστεύω πως ήρθε η ώρα να μου ξεπληρώσει οτι μου πήρε και όχι μόνο.Εδώ και αρκετό καίρο, έχω συνεχώς καλύτερα αποτελέσματα. Θέλω να δείξω στον απλό επενδυτή οτι τίποτα δεν είναι τόσο απλό. Αν δεν καταστραφείς δεν μαθαίνεις. Μάθετε για να μήν είστε και εσείς τα επόμενα θύματα. Τις γνώσεις που αποκόμισα σας μεταφέρω απο εδώ. Αποτελούν τις προσωπικές μου εκτιμήσεις και εμπειρίες. Να ξέρετε οτι κανείς δεν ξέρει τα πάντα . Γηράσκω αεί διδασκόμενος.
ANALYTAKIS TV
Σύνδεσμοι


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΕΥΣΗ
2405 αναγνώστες
Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2008
18:09

 

Σήμερα έγινε το έλα να δείς.Γκρέμισμα της Ακρόπολης, σεισμός 15  Ρίχτερ που ισοπέδωσε την Αθήνα,

Οι τράπεζες βαράνε η μια μετά την άλλη κανόνια ,και φυσικά μέσα σε ολα αυτά που θέλατε να πάει το χρηματιστήριο....

Μην ξεχνάτε εάμαστε μια ανεπτυγμένη αγορά που κάποια στιγμή με τόσες καταστροφές στην χώρα μας, τι αλλο μπορούσαμε να κάνουμε..

Τώρα θα μου πείτε οτι όταν έπεσαν οι πύργοι στη Αμερική δεν γράψαμε τέτοια πτώση.

Μα οι Αμερικάνοι δίνουν το καλό παράδειγμα. Σιγά μην γράφουν κάθε λίγο -4 και -6%. Εκτός αυτού πάνε καλά. Ανάπτυξη και ευημερία είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την οικονομία τους. Εμείς τι έχουμε ? Τήν χειρότερη ανάπτυξη της Ευρώπης.

Οι τράπεζες μας πάνε απο το κακό στο χειρότερο  Και το που πάμε έτσι πάλι καλά. Μην ξεχνάτε επίσης οτι ολα τα στοιχεία μας ειναι άσχημα.Κακή κερδοφορία, μεγάλα προβλήματα στην οικονομία ,πρέπει.... να χτιστεί και πάλι η Αθήνα που με τον σεισμό καταστράφηκε και έχουμε και το μεγάλο πλήγμα της καταστροφής της Ακρόπολης. Ολα αυτά μας οδηγούν στην κατάρευση.

 Ας πάμε και στήν τεχνική εικόνα της αγορας.

Η γραμμή   F 1  ειναι το κλείσιμο της σημερινής ημέρας

Η γραμμή  F 2   ειναι θεωρητικά το τελευταίο πράγμα που μας έμεινε. Μια αντίδραση εκεί θα ειναι λογική. Απαραίτητη προυπόθεση να μην κλείσουμε κάτω απο το 4250.

Η πτώση γίνεται με 5αρι που σημαίνει συνέχεια πτώσης. Μια  αναλαμπή μπορεί να δούμε για λιγο και ανάλογα θα πράξουμε, αν κρατηθεί το 4250 σαν κλείσιμο.

Προς το παρόν αυτά. Τα σχόλια στις  ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ.

 

Σχετικές μετοχές:
ΓΔ
Σχόλια

21/01 18:12  Θρασύβουλος Καλοχαιρέτας
Αγαπητέ Τάκη, τα πρώτα σημεία αντιδράσεως που δίδετε και ευρίσκω αρκουντως ρεαλιστικά. Μετά απο αυτά, Κύριος οίδε. 5* και προς ενθαρρυνσιν, το τέλος του κόσμου δενήλθε ακόμη και τον Παρθενώνα τον βλέπω να στέκει μια χαρά.
21/01 18:15  Καλογηρου Παναγιωτης
Αγαπητε Θρασυβουλε
Μπορει ακομα να μην ηρθε το τελος αλλα ετσι που το κανουν θα ερθει το τελος των τελευταιων επενδυτων.
21/01 19:02  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Δεν συνηθίζω τα "απόλυτα" νούμερα (βλ. "αν κρατηθεί το 4250").
Η αντίδραση θα έλθει "κάπου από εδώ ή και λίγο παρακάτω"... αλλά >95% "τελειώσαμε"...
Υ.Γ. Αυτό το "ισοπέδωσε την Αθήνα" να το εκλάβω ως ευθεία αμφισβήτηση της αξιοπιστίας των κατασκευών μου ?...
21/01 19:08  kamenos
αγαπητε τακη νομιζω πως και παλι δεν τοποθετεις τα σημεια σωστα . εδω εχουμε πλεον να κανουμε με διορθωση ολου του ανοδικου κυκλου ειναι η αποψη μου απο το 2003 ως το 2007 . ειναι το κυμα γ της διορθωσης οπου το μονο καταφυγιο ειναι τα μετρητα . μπορει να εχει βεβαια και συνεχεια αλλα δεν ειναι τα πραγματα ετσι . απο το 2003 βαλε το φιμπονατσι απο τις 1507 νομιζω μοναδες και τοτε βλεπουμε
21/01 19:29  Καλογηρου Παναγιωτης
Kamenos
Ακομα δεν θεωρω οτι τελειωσε ενα κυριο κυμα γι αυτο και δεν εχω Φιμπονατσι σε ολο τον σχηματισμο.

Τριαντ. Κατσαρελης
Δεν γνωριζω αν οι κατασκευες σας αντεχουν 15 Ριχτερ.
21/01 20:09  mplek35
Τακη νομιζω οτι ολο το σκεπτικο σου ηταν λαθος απο την αρχη...εβλεπες 5700 στο πρωτο τριμηνο ...ΤΩΡΑ ΤΙ .. ?
21/01 20:15  geokalp
τάκη 5700/4250=1,34%...
μετά βλέπω αντιστάσεις 3000-2000, υπάρχουν τέτοιες;
21/01 20:21  Καλογηρου Παναγιωτης
Το σκεπτικο μου δεν ειναι λαθος ακομα. Το 5700 επειδη μου το ξαναειπαν να το πω και εδω. Αυτο ειναι καποια ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ που ειδα σχετικα με τις χρονικες περιοδους που εγινοντο κινησεις.Θυμιζω οτι και αλλοι λενε αλλα κανεις δεν καθοριζει κατι. Εγω τολμησα με καποια στοιχεια να παρουσιασω κατι που ειναι ενδιαφερον. Αν αυτο ειναι κακο που προσπαθω να δειχνω καποιες μου παρατηρησεις να μην τις λεω. Με το τωρα τι, τι εννοεις ? Α και κατι ακομα για οσους διαβαζουν κατι και αλλα διαβαζουν και αλλα καταλαβαινουν. Στο κατω μερος της παρουσιασης που κανω γραφω.
* Toν δικο μου σχεδιασμο μην τον παρετε οτι θα ειναι και αυτος. Ειναι ενδεικτικος.
Αν δεν καταλαβαινουν Ελληνικα εγω δεν φταιω.
21/01 20:35  kamenos
κι ομως φιλε με βαση την προσωπικοτητα των κυματων εχει ληξει ο κυκλος 2003-2007 . τωρα θα ερθει η διορθωση του η οποια ηδη εξελισσεται και μετα απο αυτη αν ζουμε ακομη οικονομικα εννοω θα ερθει ενας νεος κυκλος που μπορει να εχει πολυ μεγαλυτερη διαρκεια και οπου το 5700 θα ειναι πολυ μικρο νουμερο . αυτα λεει ο ελλιοτ και νομιζω οτι καθε ανθρωπος δεν το πετυχαινει και πολλες φορες στην ζωη του . μενει να δουμε αν θα βγει αληθινος .
21/01 21:11  Καλογηρου Παναγιωτης
Να λυσω μια δια παντος τα παραμυθια των ασχετων με το ΧΑΑ. Ενας ανοδικος κυκλος που κρατησε απο το 2003-2007 δηλαδη 4,5 χρονια ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ολοκληρωση διορθωση κυματος 2 οπως λενε σε χρονικη περιοδο 3 μηνων αλλα απαιτειται χρονικο διαστημα περιπου στο 1/3 της ανοδου.Αν καποιοι ειδημονες διορθωνουν 4,5 ΧΡΟΝΙΑ με 3 μηνες να τα χαιρονται.Εγω στην λογικη αυτη δεν μπαινω.
Αν αντι να λενε φανφαρες κοιταζαν προσεκτικοτερα δεν θα τολμουσαν να το αναφερουν καν.
Να θυμισω το τελευταιο προσφατο παραδειγμα πτωσης.
1993-1999 διορθωση 1999-2003. Αν και μετα απο αυτο συνεχιζουν, θα τους ΑΠΟΔΕΙΞΩ σε ποσα πραγματα θα ειναι λαθος.
21/01 21:19  kamenos
με το σκεπιτικο αυτο θα παμε σε μια αντιδραση μετα χαμηλοτερα σημεια απο εδω, θα εχουμε τριαρι ανοδικο για αντιδραση και μετα καταρευση προς τις 3000 η και χαμηλοτερα ακομη . εγω θα ελεγα μακαρι να τελεισει συντομα γιατι ως γνωστο στο ποσο κατω ? οελλιοτ λεει οτι η διορθωση τελειωνει εντος του κυματος 4 του προηγουμενου βαθμου . και το αν το αριθμησεις οπως προτεινω ηδη εχει φθασει αυτο τον στοχο
21/01 21:23  Καλογηρου Παναγιωτης
Το κυμα 3 που τελειωνει?
21/01 21:41  kamenos
το κυμα 3 τελειωσε στις 4800 περιπου τον φεβρουαριο του 07 . μετα ακολουθει 4 με υψηλοτερο υψηλο του 3 που τλειωνειαυγουστο στις 4523 . και εφοσον το 3 ηταν εκτεταμενο ακολουθειμετα ενα μικρο 5ΑΡΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 5 ΚΥΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΑΒΓ
21/01 21:51  Καλογηρου Παναγιωτης
Μου περιγραφεις το τελευταιο κυμα. Παμε στη ερωτηση. Στον συνολικο σχηματισμο τι αναλογια εχει αυτο που περιγραφεις ( εννοω το 5ο κυμα) ?
21/01 21:58  Καλογηρου Παναγιωτης
Και μια αλλη ακομα ερωτηση. Απο ποτε το 4 ειναι υψηλοτερο απο το 3 ?
21/01 22:03  mplek35
Aυτο που λεει ο τακης ειναι σωστο ..το 4 δεν υπερβενει ποτε το 3...εγω νομιζω οτι τωρα ειμαστε στο 4 και θα παμε για το 5 αλλα ποτε δεν ξερω !
21/01 22:05  Καλογηρου Παναγιωτης
Ακομα 1 ερωτηση. Τι αναλογια Φιμπονατσι εχει το 3 και το 5 που περιγραφεις?
21/01 22:08  kamenos
Δεν εχετε δικιο παιδια τις περισσοτερες φορες το 4 δινει μεγαλυτερο υψηλο του στην επιπεδη διευρυμενη διορθωση
21/01 22:09  Καλογηρου Παναγιωτης
Ποιος το λεει και που το λεει
21/01 22:12  mplek35
Tακη για να συνοψιοσυμε λιγο και να μην εχουμε αντιπαραθεσεις πιστευεις οτι ειμαστε σε 4 οπως λεω...και θα παμε για το πενταρι και της 5700 ..? η κατι αλλο ?
21/01 22:16  Καλογηρου Παναγιωτης
Αλλες 2 ερωτησεις.Πως οριζεται στη πλευρικη διορθωση ( ο τροπος που διορθωνει).
Πως οριζεις τα ενδιαμεσα κυμματα για το 3ο κυμα.
21/01 22:19  Καλογηρου Παναγιωτης
Μου ζητας να σου πω τι εχω εγω. Το 4αρι που ζητας εχει πολλες μορφες.4αρι τελευταιου ανοδικου. 4αρι κινησης . 4αρι κυματος 4αρι διορθωσης. Σε τι απ ολα αναφερεσαι.
21/01 22:22  mplek35
4σαρι διορθωσης
21/01 22:25  Καλογηρου Παναγιωτης
Δηλαδη μου ζητας απο 2003 να σου πω που διορθωνει. ΔΕΝ κανουμε αυτη την κινηση.
21/01 22:26  mplek35
οκ...νασαι καλα
21/01 22:28  kamenos
Ελλιοτ η αρχη του κυματος απο prechet -frost . το 3 ειναι 2,618 του ενα
21/01 22:30  Καλογηρου Παναγιωτης
Συμφωνω. Δωσε μου τα νουμερα σου να δουμε τι ταιριαζει.
21/01 22:34  Καλογηρου Παναγιωτης
Να βαλουμε μια σειρα. Εχουμε ενα κυμα απο 14/6 /07 μεχρι τωρα . Ορισε μου τι εχεις μεχρι σημερα.
21/01 22:39  kamenos
Οχι δεν το μετραω ετσι . εχει διορθωση 3-3-5 επιπεδη διευρυμενη διορθωση ειναι απο 2-07 ως 8-07
21/01 22:42  Καλογηρου Παναγιωτης
Το κυμα 3 απο που μεχρι που ειναι?
21/01 22:50  kamenos
Το 3 ειναι απο 2245 περιπου ως 4800 περιπου .8-2004 ως 2-2007 . αν δεις το θεμα στις συζητησεις το λεω αναλυτικα .δεν θα μεινω αλλο τωρα παντως θελει διερευνυση γιατι ξεγελαστηκαμε σε καποια στιγμη και οι δυο και οχι μονο εμεις αλλα πολλοι
21/01 22:56  Καλογηρου Παναγιωτης
Επειδη βλεπω λιγη δυσκολια να πω εγω καποια πραγματα.Απο 14/6/06 μεχρι το επιπεδο που αρχιζεις την επιπεδη διευρυμενη διορθωση δηλαδη 2/07 εχουμε χρονικη περιοδο 7 μηνων.Δηλαδη μεσα στην περιοδο αυτη εχουμε τα κυματα 1-2 και 3. Μετα το 4 με τον τροπο που περιγραφεις ειναι δυνατον το κυμα 4 να ειναι αλλους 7 μηνες?
21/01 22:58  ΑΕGEAN MAN
jhjkhkjjkhkjhkjh
21/01 23:02  Καλογηρου Παναγιωτης
Παμε στα νουμερα που ειπες τελευταια.
Αν το κυμα 3 αρχιζει 2245- 4800 αυτοματα ειναι ακυρο λογω καμμιας συσχετισης με Φιμπονατσι.
21/01 23:02  kamenos
Τακη εκει το κυμα δεν αρχιζει απο 14-6 αλλα ενα μηνα περιπου αργοτερα . παει να κανει κατω και μετα σταματα και υστερα αρχιζει η ανοδικη πορεια . και ειναι το 5 κυμα του ολου τριαριου μεχρι τον φεβρουαριο
21/01 23:05  kamenos
Και γιατι δεν εχει σχεση με φιμπονατσι . δεν ειναι μηπως το 2,618 του ι κυματος που αρχιζει απο 1507ως 2517?
21/01 23:10  Καλογηρου Παναγιωτης
Μπορεις να μου πεις τα κυματα που εχει το 1 ?
21/01 23:14  Καλογηρου Παναγιωτης
Αλλη ερωτηση
Δεν ειναι ξεκαθαρο οτι στο 4800 δεν μπορει να ειναι ληξη 3ου κυματος την στιγμη που η επομενη ανοδικη κινηση ειναι 5αρι?
21/01 23:17  Καλογηρου Παναγιωτης
Αλλη ερωτηση
Αν ειναι 3-3-5 Τα ΑΒΓ γιατι ειναι 5αρια?
21/01 23:19  ΑΕGEAN MAN
takis ta paragoga amerikh deixnoyn -450 monades!
21/01 23:21  Καλογηρου Παναγιωτης
Ακομα ειναι νωρις για τα παραγωγα. Μετα τις 3 θα δουμε.
21/01 23:22  ΑΕGEAN MAN
kai omos to egrapsan sto euro2d.gr...oi malakes dhmiourghoun klima ...to -15 tou mitilinaiou pou kollaei?
21/01 23:24  ΑΕGEAN MAN
sorry sto capital.gr grafei ...Τα βλέμματα όλων, αλλά και οι ελπίδες, στρέφονται στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού και συγκεκριμένα στην Νέα Υόρκη, από όπου θα ήταν ευχής έργο να δοθεί θετικό μήνυμα. Όχι σήμερα, και αυτό διότι η αγορά της Ν. Υόρκης είναι κλειστή. Πάντως τα futures νωρίς το μεσημέρι έδειχναν πτώση που είχε φτάσει μέχρι και τις 490 μονάδες.
21/01 23:26  Καλογηρου Παναγιωτης
Πιθανολογω να κανουν κατω και να το μαζεψουν. Το χαμηλο κλεισιμο και ο τζιρος μιλαγαν απο μονα τους. Τρομοκρατια και αγιος ο Θεος. Ειναι προιδεασμος για αυριο. Ολα τα σφαζω ολα τα μαχαιρωνω.
21/01 23:28  ΑΕGEAN MAN
ego file agorasa alles 300 aegean sto 5,78 kai exo meso oro 5000 X 7,62 kai 7000 x 6,50.. an exeis kali etaireia me kerdi oti kai na ginei tha anebei//
21/01 23:29  ΑΕGEAN MAN
den ksero osa esi alla eimai edo apo to 1998 kai ta exo dei ola kai den kolono .oyte paizo aera kai den exo kolometoxes
21/01 23:46  Καλογηρου Παναγιωτης
Λοιπον παμε για ολονυκτια. Καμμια καλη προταση για εκκλησια?
22/01 08:33  kamenos
καλημερα τακη. δεν εμεινα αλλο πια . δεν μπορω να γραφω συνεχεια με γρηγορο ρυθμο . καλα θα ηταν να τα λεγαμε για να τα βαλουμε σε μια σειρα τα πραγματα. τωρα ομως προεχει να βρουμε απο που θα αντιδρασουμε και μετα ολα τα αλλα . γιατι δε νομιζω να κρατηθουμε ουτε σημερα
22/01 08:33  ΑΕGEAN MAN
nhhhhhhhhhhhhhh
Το σχόλιό σας

Σχετικά με το blog
Αναλύσεις καί σχόλια δεικτών - μετοχών.
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ BLOG
http://analytakis.blogspot.com/

ΠΡΟΣΟΧΗ !!!
ΛΟΓΩ ΕΣΚΕΜΜΕΝΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ CAPITAL, ΜΠΟΡEIΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΤΗΛΕΣ

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΔ ΜΕΤΟΧΩΝ Σχολια Δεικτων Αναλυσεις



Από 22/11/13

Από 16/12/13
Flag Counter


[ Copy this | Start New | Full Size ]


Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις