Καλογήρου Παναγιώτης (Τάκης 1)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
Λίγα λόγια για εμένα
Γεννήθηκα Αθήνα..... Έχω ασχοληθεί με ΜΜΕ και είμαι ηλεκτρονικός. Στην ζωή μου οτι θέλησα το πέτυχα. Αυτό που δεν ήξερα ήταν το Χρηματιστήριο. Το πλήρωσα πανάκριβα. Ηταν το μόνο πράγμα που με έβαλε κάτω. Πείσμωσα τόσο, πού διέθεσα τόσες ώρες, όσες δεν διέθεσα για τίποτε άλλο για να το μάθω. Πιστεύω πως ήρθε η ώρα να μου ξεπληρώσει οτι μου πήρε και όχι μόνο.Εδώ και αρκετό καίρο, έχω συνεχώς καλύτερα αποτελέσματα. Θέλω να δείξω στον απλό επενδυτή οτι τίποτα δεν είναι τόσο απλό. Αν δεν καταστραφείς δεν μαθαίνεις. Μάθετε για να μήν είστε και εσείς τα επόμενα θύματα. Τις γνώσεις που αποκόμισα σας μεταφέρω απο εδώ. Αποτελούν τις προσωπικές μου εκτιμήσεις και εμπειρίες. Να ξέρετε οτι κανείς δεν ξέρει τα πάντα . Γηράσκω αεί διδασκόμενος.
ANALYTAKIS TV
Σύνδεσμοι


ΣΧΟΛΙΑ ΓΔ
4772 αναγνώστες
Κυριακή, 17 Μαΐου 2009
17:09

Oι χρηματιστηριακες μας εκτιμησεις σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν "επενδυτική πρόταση" ή προτροπή για οποιαδήποτε πράξη αγοράς ή πώλησης μετοχών και άλλων κινητών αξιών

Σχετικές μετοχές:
FTSE ΓΔ
Σχόλια

17/05 20:20  
file ΤAKIS1 μπραβο για τη προσπαθεια οπως ειπανε και οι αλλοι φιλοι, ο φιλος2 και ο φιλος1 και καθε αλλο νουμερο φιλος. Εγω βλεπω κινηση για 1974 μ.ΓΔ και μετα βλεπω να σπαμε και τη αντισταση 2263 και δεν ξερω αμα συνφωνεις.
17/05 20:26  bulls
ttttttttttttttttttttttttttttt
17/05 20:28  bulls
taki mprabo gia tin prospatheia alla mono ekei perneis mprabo giati stis problepseis sou eisai 3 laloun kai 22 xoreuoun...aporo an kai esi o idios akoloutheis auta pou les
17/05 20:40  market12
Oρισμενοι δε σεβοσαστε τιποτα.
Παρακαλω. Εδω ειναι χωρος του Χαα.
17/05 20:59  bulls
kala xalarwse market12 min parakaleis...oloi krinontai apo ta legomena tous...sto katw katw den ebrisa kanenan,tin gnwmi mou eipa
17/05 21:06  General Lee
Ξεκολλάτε ορισμένοι. Οι προβλέψεις του Τάκη είναι όπως όλες οι προβλέψεις, άλλοτε σωστές, άλλοτε λάθος.

Εξάλλου έχει τοποθετηθεί δημόσια για το τι κάνει. Αποχή αυτή την περίοδο.

Τουλάχιστον προσπαθεί, ανοίγει κάποια μάτια σε ένα παιχνιδάκι στημένο, όπως φαίνεται και δια γυμνού οφθαλμού πλέον. Η ανεργία μεγαλώνει παντού, η μείωση του ΑΕΠ αυξάνει και τα χρηματιστήρια ανεβαίνουν...

Εξάλλου οι προβλέψεις του δεν αποτελούν ούτε πρόταση, ούτε προτροπή για αγοραπωλησία κτλ.

Τάκη πολύ ενδιαφέρονται αυτά που λές. Προσωπικά θεωρώ ότι όλα αυτά που γίνονται είναι παρηγοριά στον άρρωστο.

όλη η οικογένεια ξέρει ότι πεθαίνει απο καρκίνο (επίθεση στον ευατό του ίδιου του ασθενούς), αλλά όλοι του λένε ότι υποφέρει από ίωση.

Καλό το ανέβασμα τησ ψυχολογίας του κόσμου προσπαθώντας να δημιουργήσουν θετικά feedback loops, αλλά τα μάκρο είναι το λιγότερο δυσάρεστα (μείωση ΑΕΠ, ανεργία, deflation ktl) και ακόμα επιδεινούμενα παρότι μασ λένε ότι βελτιώνονται(δείτε γιατί πανυγηρίζουμε εδώ http://www.moneyandmarkets.com/five-economic-storms-raging-now-2-33662). Προσώπικά το ΓΔ τον βλέπω κοντά στο 1000άρικο μέσα στα επόμενα 2 χρόνια, εξ αντανακλάσεως της μειωμένησ κατανάλωσης και λοιπών προβλημάτων. Οι οικονομίες έχουν μπεί σε περίοδο καταστροφής της αξίας που άλλοτε δημιουργούσαν. Κάτι τέτοιο δεν αντιστρέφεται ούτε με τα ψέματα που αραδιάζουν οι τραπεζίτες, ούτε με παιχνιδιάκια στα χρηματιστήρια. Μιλάμε για δυνατά μεγέθη στα μάκρο και για αλλαγή καταναλωτικών συνηθειών, η οποία θα αντιστραφεί μετά απο πολλά χρονια προσπαθειών. Άλλωστε προ της αναπτύξεως, πάντα προηγείται περίοδος καταστροφής και ακινησίας...

Μιλαμε για bear market με σημαντικά bull ξεσπάσματα
17/05 21:17  bulls
to paixnidaki einai stimeno alla o tropos pou exei epileksei na analyei tin agora o takis (kummatiki analysi)den boithaei se tpt kata tin gnwmi mou.apaitei apo tin agora na prosarmostei se ena kaloupi anti na kanei to antitheto.den ton adikw etsi exei mathei twra kai kserw oti einai poli diskolo na allaksei prosegisi alla aytoi pou ton parakolouthoun kalo einai na min dexontai etsi apla kapoies apopseis.kai auta peri apopoihshs eu8unwn mou akougontai poli geloia
17/05 21:25  Καλογηρου Παναγιωτης
Αν ολα αυτα σου φαινονται γελοια δεν υπαρχει λογος να ασχολεισαι.
Εκτος και αν θελεις κατι να περασεις.
Οτι λεω ειναι προσωπικες εκτιμησεις και τιποτα αλλο.
Αν θες να πεις κατι συγκεκριμενο για την αγορα, κανε το.
Αν οχι, το να κρινεις ειναι ευκολο για τον καθενα. Πες μας λοιπον κατι συγκεκριμενο να μαθουμε και εμεις.
17/05 21:31  General Lee
Εντάξει ο άνθρωπος ασχολείται με την κυματική. Είναι μία από όλες τις οπτικές. Υπάρχουν τα μάκρο, υπάρχουν τα θεμελιώδη, υπάρχει το fractal stock analysis αλά mandelbrot κτλ.

Ο σοβαρός επενδυτής χρησιμοποιεί όλα αυτά, καθώς και άλλα για να πάρει απόφαση.

Απλά από κυματικής απόψεως, το οποίο παρεπιμπτώντος και αυτο χειραγωγείται από τους κρατούντες, είναι μια πολύ θετική νότα, το οποίο γλυτώνει και χρόνο από αυτούς που τον διαβάζουν.

Προσωπικά για εμένα η κυματική ανάλυση δεν σημαίνει τίποτα, αλλά επειδή την χρησιμοποιούν οι πάντες, και επειδή όλοι αγοράζουν/πουλάνε με βάση αυτή, δημιουργείται μια self-fullfilling prophesy ή οποία αυτοεπιβεβαιώνεται.

Εν κατακλείδι η τεχνική ανάλυση μόνο καλή μπορεί να είναι, εφόσον ο επενδυτής έχει και άλλα φίλτρα
17/05 21:37  
Εγω παιζω τεχνικη αλλα και κοιταω και κυματικα τι γινονται. Τακη αυτο το βιβλιο του Praktiker απο που το περνουμε ????
17/05 21:37  bulls
taki exeis idea pou basizetai i kummatiki thewria?ti sxesi exei me to xrimatistirio?einai san na prospatheis na eksigiseis mia mathimatiki eksiswsi mesw tis istorias.nomizeis oti to eksipno xrima ama thelei na poulisei tha koitaksei epipeda fibo kai kimmata elliot?to mono pou thelw na perasw stous anagnwstes sou einai na min dexontai kati xwris kritiki
17/05 21:37  akilolimos
Καλησπέρα.
Είναι φανερό ότι ορισμένοι ενοχλούνται από τα στοιχεία που παρατίθενται. Αντί να αφήσουν το μέλλον να δείξει αν έχεις δίκιο ή άδικο προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν σε συζητήσεις χωρίς παράθεση στοιχείων με προφανείς σκοπούς που εξυπηρετούν τα ιδιοτελή συμφέροντα τους. Προσωπικά και μόνο η εμφάνιση τους είναι ασφαλή απόδειξη ότι αυτά που λες και δίνεις με στοιχεία πρόκειται ν συμβούν πάρα πολύ σύντομα.
Το μέλλον θα δείξει.
Συνέχισε την εξαιρετική δουλειά που κάνεις και που μόνο όφελος φέρνει σε όλους.
17/05 21:40  
Λαθος το εγραψα
Prechter οχι Praktiker xaxaxaxaxa

17/05 21:43  Usοund
Καλά τα κύματα! Κολύμπι ξέρεις;
17/05 21:45  Καλογηρου Παναγιωτης
general lee
Τι αλλο θα μπορουσε να χρησιμοποιησει καποιος?
Υπαρχει καποιος που πιστευει αυτα που δηλωνουν οι εταιρειες?
Υπαρχει καποια εταιρεια που μπορει καποιος να εμπιστευετει τα θεμελιωδη της?
Δεν νομιζω.
Τιποτα περα της αναλυσης δεν μενει σαν εργαλειο για το χαα.
Αν κανεις πιστευει κατι αλλο, να το συζητησουμε
17/05 21:47  bulls
usound ama asxoleisai me kummata kai kolimpi na ksereis tha pnigeis...
17/05 21:48  market12
Παρακαλω. Usound αν εχεις κατι να εισφερης στο διαλογο ευχαριστως να σε ακουσουμε. Εδω ειναι μπλογκ του Χαα και συζηταμε για μετοχες.
17/05 21:53  Καλογηρου Παναγιωτης
Usοund

Το κουβαδακι σου και στις παραλιες με τα θυματα που ψαχνεις
17/05 21:54  
ΤΑΚΗ για ΔΕΗ τι βλεπεις
Διανομες λεω εγω πολυ καιρο τωρα
17/05 21:54  bulls
eimai opados tis texnikis analysis alla texniki analisi den einai mono i kimmatiki.yparxoun kai alloi deiktes pou meletoun tin parembasi (thetiki h arnitiki).auti einai kinitirios dinami twn metoxwn.prwsopika den exw tin diathesi oute kai to xrono na kanw auto pou kanei o takis.gia auto eksarxis eipa mprabo stin prospatheia alla mono ekei
17/05 21:55  Usοund
Παραφέρεσαι, τώρα! Φίλος είμαι!
17/05 21:56  Καλογηρου Παναγιωτης
Να προσεχεις μην πραγματικα παραφερθω και δεν το θελω.
17/05 22:00  General Lee
Τάκη

η τεχνική ανάλυση είναι σημαντική αλλά δεν είναι η μόνη λύση. Η τεχνική ανάλυση είναι το εργαλείο του φτωχού, αν και πολλές φορές δείχνει την αλήθεια, όπως πολλές φορές έχεις δείξει και εσύ. Μιλάμε για θεωρία η οποία ξεκίνησε στις απαρχές του 20ου αιώνα, αν όχι νωρίτερα, και η οποία εμπλουτίζεται συνεχώς.

όσον αφορά στα θεμελιώδη, εκτός από τις τράπεζες όπου όλα τα κέρδη είναι λογιστικά, οι βιομηχανικές επιχειρήσεις δεν μπορούν να "κλέψουν" στον ισολογισμό όπως μπορούν π.χ. οι τράπεζες. Βασικά όποιος θέλει να αναλύσει θεμελιώδη εταιρείας σοβαρα θα πρέπει να στήσει δικά του P&L, BS και Cash Flow και να παίξει σοβαρά με αυτά. Ναι μεν όλοι μπορούν να στήσουν, αλλά όχι με τη ίδια ευκολία και ούτε στον ίδιο βαθμό

Όσον αφορά σύγχρονα εργαλεία ρίξε μια ματιά σε fractal market analysis, hurst exponents, econophysic ΚΤΛ. Το μειονέκτημα με αυτά τα εργαλεία είναι ότι είναι πολύ εξειδικευμένα, μαθηματικά μεχρι εκεί που δεν πάει και θα πρέπει αν θέλει κάποιος να κάνει σοβαρή δουλεία να ρίξει πολύ διάβασμα και να στήσει κάτι δικό του. Αλλά δεδομένου και του background σου σε ηλεκτρονικά κτλ πιστεύω ότι θα σου μιλήσουν
17/05 22:01  Καλογηρου Παναγιωτης
bulls
Οι δεικτες εχουν αποτελεσμα.
α) Αφου γινει η ημερα.
Β) Μας δινουν σηματα, βαση αυτων που ΕΜΕΙΣ εχουμε ορισει. Αν εμεις ορισουμε κατι λαθος,λαθοs απαντηση θα εχουμε.
γ) Μην ξεχνας οτι οι δεικτες ΔΕΝ ειναι αλαθητοι
17/05 22:02  βας
Ολες οι αναλυσεις παιζουν το ρολο τους αλλα
το μεγαλυτερο ρολο παιζουν τα μεγαλα επενδυτικα κεφαλαια και οι τραπεζες αμα θελουν αυτοι ουτε θεμελειωδη αναλυση ουτε τεχνικη τους πιανει αμα θελουν πανω η κατω
και βεβαια οι απροβλεπτοι παραγοντες
17/05 22:12  bulls
den eipa pote oti oi deiktes den kanoun lathi kai sigoura sou deixnoun kati me basi auta pou exeis orisei esi alla protimw na akolouthw tin parembasi efoson prwta askithei para na prospathw mataia na thn problepsw.mporei na to petuxw kapoies fores alla tis perisoteres tha pesw eksw giati apla einai alloi pou kinoun ta nimata
18/05 01:22  Bezyr
General Lee και υπολοιποι,
Ο bulls εξεφρασε μια αποψη, που αν θελετε, αποκρουστε την τεχνικα και εδω ειμαστε να κανουμε συζητηση ΕΠΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, .Με οτι τεχνικο εργαλειο θελετε.Οχι να τον λετε και βαλτο ομως τον ανθρωπο.
Ειναι ομως και το θεμα, οτι παιρνετε θεση για κυμματικη θεωρια, και απ'οτι διαβαζω στα σχολια σας, αμφιβαλλω αν εχετε διαβασει κυμματικη θεωρια.Επι αυτων που λεει ο blogger, τεχνικα σχολια ουδεν!
Αλλα δεν κανετε και γονιμη συζητηση και επι βασικης τεχνικης αναλυσης.
Ας πουμε για τον RSI, που ανεπτυξε μια θεση σημερα ο Τακης.Κανενας δεν ρωτα τον blogger."δηλ Τακη υπονοεις οτι η αρνητικη αποκλιση που αναδεικνυεις" στο σημερινο σου σχολιο, υπονοει ΑΛΛΑΓΗ ΤΑΣΗΣ?
Και τοτε να ανοιξετε το διαγραμμα σας και να δειτε ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ RSI ως δεικτη τασης που ειναι μηδενικη.Αφου φυσικα ο rsi ειναι ταλαντωτης, και μονο ως τετοιος εχει αξιοπιστια.Αλλα για να μην απομακρυνομαι απο το βασικο μου το θεμα.
Με τον Τακη, κι εγω διαφωνω συχνοτατα, για τον τροπο τεκμηριωσης του, αλλα δεν σχολιαζω τεχνικα,ουτε γραφω συχνα σχολια, διοτι θα πρεπει να στηριξω τα λεγομενα μου με διαγραμμα, κι απο την στιγμη που δεν μπορω το αποφευγω.
Αυτο ομως δεν σημαινει οτι οποιος διαφωνει ειναι και βαλτος.Ελεος ρε παιδια.
Εσεις εδω ειστε φαν της τεχνικης αναλυσης, και λετε οτι τα μεγαλα κεφαλαια προκαταβαλλουν την αγορα.Αρα a priori διαφωνειτε με τον γραφοντα του Blog, που μιλαει για στοχους.Πειτε μου εσεις τι στοχοι υπαρχουν σε μια χειραγωγουμενη αγορα, οπως την λετε..(ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΠΩς ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ)...
Και για να τελειωνω.
Πως μπορει καποιος να κρινει κατι,ή την αξια των γραπτων καποιου, οταν ειναι ασχετος με την κυμματικη θεωρια ας πουμε?
Και με συγχωρειτε, τον bull δεν τον ξερω τον ανθρωπο, αλλα απο την θεση του, μονο για ασχετο δεν τον εκοψα.
Τεσπα.
18/05 01:43  General Lee
Bezyr.

Excuze moi messie, αλλά που είδες ότι διαφωνώ με τον bulls? Είδες πουθενά να τον λέω βαλτό? Μάλλον μπερδεύεις κάποια πράγματα, οπότε κάνε ένα κόπο να ξαναδιαβάσεις ότι έγραψα και εγώ και οι υπόλοιποι.

Στα υπόλοιπα, θεωρείς ότι επειδή διαβάζουμε τάκη σώνει και καλά πρέπει να συμφωνούμε με όλα που λέει? Δεν υπάρχει περίπτωση να συμφωνούμε στην πειονότητα αλλά όχι με όλες τις θέσεις του?

όσον αφορά στην κυματική θεωρία, βλέπω ότι τώρα πλακώσανε και οι σχετικοί
18/05 03:25  kanouchr
Σε οποιον δεν αρέσει η κυματική η ο τρόπος που την αναλύει ο Τάκης γιατί κάθεται και διαβάζει αυτό το blog και χάνει τον χρόνο του γράφοντας σχόλια? Δεν μπορώ να το καταλάβω. Δεν έχει τίποτα καλύτερο να κάνει? Τα σχόλια είναι για να γίνετε συζήτηση πάνω σε συγκεκριμένα σημεία του video, όχι για γενικά και αόριστα πράγματα.
18/05 08:13  varg
Μια εταιρεία μπορεί να δημιουργήσει "κέρδη" με διάφορους λογιστικούς τρόπους, αλλά με ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ δεν μπορεί να "δημιουργήσει" ρευστό δηλαδή ζεστό χρήμα στο ταμείο της.
Είναι στο χέρι αυτού που διαβάζει ένα ισολογισμό, και βασικά στις ικανότητές του, να ανακαλύψει από που και με ποιον τρόπο δημιουργήθηκαν κέρδη ή ζημίες.

Η θεμελιώδης ανάλυση προηγείται της τεχνικής, αφού μας επιτρέπει να επιλέξουμε επιχειρήσεις που θα κινηθούν καλύτερα είτε σε ανοδική είτε σε πτωτική τάση.

Η δεδομένη αρνητική ανάπτυξη της Ελ. οικονομίας, τα μαύρα μαντάτα που έρχονται από ξένους διεθνής οίκους και οργανισμούς καθώς και το αίνιγμα του τουρισμού, καθιστούν την γενική άνοδο του ΧΑ παράλογη.
18/05 08:34  tb36670
file taki tha diafwnisw mazi sou me ton oro diafwnia tou rsi o swstos oros ine apoklisi(divergence)

oso afora ton geniko deikti pistew oti apo tin stigmi pou braxiprothesma ine anodikos(psiloteres korifes-psiloteroi pithmenes) kai brike antistasi ston 200ari exei pithanotites na kanei ptwtiki kinisi mexri ton 50ari prin sinexisei tin anodiki tou poreia

me ektimisi

tb
18/05 11:38  Bezyr
@Gen. Lee,
εσυ δεν τον αποκαλεσες βαλτο, αλλα δες τα ποσταρισματα του market 12 ή akilolimos και θα καταλαβεις.
Το σχολιο μου δεν αφορουσε εσενα προσωπικα.Σε αφορουσε σε οσον αφορα στα σεναρια, το ποσο ανοιγουν τα ματια μας καποια αρθρα κλπ κλπ κλπ.
Επισης, δεν ειναι κακο να μην γνωριζετε κυμματικη θεωρια.ΤΙ να κανουμε τωρα,που ειμαστε σχετικοι με Ελλιοτ.Αν εσυ πιστευεις το αντιθετο, σε ξαναρωτω.Η τελευταια ανοδικη κινηση ειναι ABC, ή Ασσος ανοδικου?
Και τοτε να κρινουμε τα targets.
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ.Γιατι κανεις δεν ξερει.ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡOYN ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΣΕΝΑΡΙΑ.
Ξερεις μεχρι που μπορει να παει η σημερινη κινηση ως 4αρι και να παιζει ακομη το πτωτικο σεναριο?
Γι αυτο οχι ολοι, αλλα κανεις δεν παιζει την αγορα με trigger τα κυματα.
Τα υπονοουμενα λοιπον περι Ελλιοτ σε αλλους.
18/05 12:04  General Lee
@ Bezyr.

Όπως λες τώρα εγώ δεν τον αποκάλεσα βαλτό, αλλά το όνομα μου φιγουράρει πρώτο πρώτο στο προηγούμενο σου post. Παρόλ’ αυτά δέχομαι την ανάκληση του σχολίου σου. Απλώς την επόμενη φορά, φρόντισε ή να γράφεις πιο προσεκτικά ή να διαβάζεις τι γράφουν οι άλλοι πιο προσεκτικά, για να αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις.

Όσον αφορά στο ποιος γνωρίζει τεχνική ανάλυση κύριε Καθηγητά (γιατί το ύφος σας σε κάτι τέτοιο παραπέμπει) και στο αν η πρόσφατη ανοδική κίνηση είναι ABC ή άσσος ανοδικού, θα συμφωνήσω μαζί σου (ως ταπεινός μαθητής σας) ότι κανείς δεν ξέρει, άσχετα αν εγώ θεωρώ ότι δεν πρόκειται για άσσο ανοδικού.
18/05 12:20  Bezyr
Κανενα υφος G.L και κανενας κομπασμος εκ μερους μου.Ολα οσα εγραψα, τα εγραψα για την επιθεση στον bulls που δεν ειπε και τιποτε ο ανθρωπος.
Τωρα για την ειρωνια περι κ. Καθηγητη, τι να πω.Εγω μιλω με στοιχεια.Τωρα αν θελεις να ειρωνευεσαι, οκ.Δεν εχω τιποτε μαζι σου.Και με κανεναν αλλωστε.Οταν ομως καποιος διαφωνει μαζι σας δεν ειναι απαραιτητο να ειναι ασχετος.
Καθε επιχειρημα επι του ταμπλω ειναι δεκτο.Ειρωνικα σχολια ομως... οντως δινουν ειδικο βαρος σε καθε επιχειρημα.
Θα τα λεμε ομως συχνα, οχι επι προσωπικου, αλλα επι της αγορας.
18/05 12:35  General Lee
ok. επι του ταμπλό λοιπόν
18/05 12:48  bulls
o kurioteros ekproswpos tis kimatikis analisis einai o bob prechter.to 2003 edwse sinenteuksi ston dimosiografo xronopoulo i opoia dimosieutike sto euro2day me tis problepseis tou gia to rali pou eixe ksikinisei.pliris apotuxia...!an kataferw tha brw to link mpas kai anoiksoun ta matia orismenwn..
18/05 12:56  mc
18/05 19:08  bulls
auto akribws ennow.thanks.
18/05 19:37  Καλογηρου Παναγιωτης
Οι γνωριζοντες κυματικη θεωρια ξερουν οτι, ενα κυμα αν ΔΕΝ ολοκληρωθει, κανεις δεν μπορει να ορισει τον βαθμο του.
Αυτο δεν σημαινει σε καμμια περιπτωση οτι καποιος δεν ξερει, επειδη μπορει να ελαβε ενα κυμα σαν κατι διαφορετικο απο το πραγματικο.
ΚΑΝΕΙΣ δεν ειναι αλαθητος.
Αυτο ομως σε καμμια περιπτωση δεν αποκλειει την κυματικη.
Μην ξεχναμε οτι απο απειρο αριθμο πιθανοτητων, αυτη μας δινει τα καλυτερα αποτελεσματα.
Τωρα αν καποιος λαμβανει λαθος ενα κυμα, δεν ειναι δυσκολο στην πορεια να διορθωσει τον συλλογισμο του.
Οσο αφορα τα θεμελιωδη στοιχεια μιαs μετοχης αυτα ΠΑΝΤΑ θα επονται της T. αναλυσης.
Προσφατο τρανο παραδειγμα η πτωση απο τις 5300.
Θυμιζω τα τεραστια αδιαθετα που ελεγαν τοτε οτι υπηρχαν, και που δεν ηξεραν που να τα πρωτοτοποθετησουν.
Οταν οι T.αναλυτες φωναζαν εξω οι θεμελιωδη αναλυτες εριχναν δουλεμα.
Μονο που εκ των πραγματων, αποδειχθηκαν αυτοι ασχετοι, οχι γιατι δεν ηξεραν...αλλα γιατι αλλα τους ελεγαν.
Αρα ας αφησουμε λιγο στην ακρη τα πραγματα στους T. αναλυτες, και ΟΤΑΝ μαθουν οι της θεμελιωδους, γιατι ανεβαινει τωρα το ΧΑΑ τοτε να ερθουν να μας το πουν.
Γιατι ΑΝ ΞΕΡΟΥΝ τους προκαλω να μας πουν συγκεκριμενα πραγματα.
18/05 20:06  apan52
Τάκη
Έχει πλάκα η όλη υπόθεση.
Ξεκίνησες να μας ενημερώνεις για ορισμένα θέματα τεχνικής ανάλυσης και ξαφνικά βλέποντας την επισκεψιμότητα του blog σου
πλακώσανε και οι( γύφτοι )με τα μεταπτυχιακά και το χρησιμοποιούν για να βγούν απο την αφάνεια .
Κάποιος πρέπει να τους πεί ότι δεν τους γουστάρουμε να ακούμε τις πολλές θεωρείες που δεν καταλήγουν πουθενά τελικά γιατί είναι άκρως φιλοσοφικές .
18/05 21:28  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
apan52
Ζόρικο σε βλέπω απόψε. Σε χάσαμε...
Κατά τ' άλλα, μερικοί κάνουν λες κι ο Τάκης είναι κανένα παπαγαλάκι ή απευθύνεται σε μικρά παιδιά, χωρίς κρίση.
Βέβαια δεν αναφέρομαι στα παραπάνω σχόλια με έκφραση διαφορετικών απόψεων για τον τρόπο ανάλυσης. Να εξηγούμαι...
18/05 22:03  kanouchr
Τάκη αυτό το 5 που έλεγες δεν το βλέπω... Άσχετα από την γνώμη του καθενός, νομίζω τα αντικειμενικά κριτήρια μάλλον δείχνουν oti φάγαμε τον γάιδαρο...

Απλός αποσπασματικά έχω μερικά key points παρακάτω. Νομίζω όσο περνάει ο καιρός γίνετε όλο και πιο δύσκολο να δούμε νέα χαμηλά.

"For the first time since Bloomberg began surveying users in 2007 on their outlook for stocks, investors expect the S&P 500 to rise in the next six months. "

"Twice as many S&P 500 companies beat analysts’ earnings projections as trailed them in the first quarter, according to data compiled by Bloomberg."

"Confidence among U.S. homebuilders in May increased to the highest level since September"

"The London interbank offered rate, or Libor, for three- month loans slid four basis points to 79 basis points today, the biggest decline since March 19"

"Soros Fund Management...increased its stake in many retailers"

Επειδή μέχρι τώρα περιμέναμε μια σοβαρή διόρθωση η ακόμα και νέα χαμηλά, ίσος αξίζει twra να συζητήσουμε περισσότερο και το σενάριο ενός καινούργιου bull market και που μπορεί αυτό να μας πάει και πως.
20/05 01:20  Bezyr
apan 52
αυτα τα περι γυφτων κλπ δεν τα καταλαβα.Ελπιζω να μην απευθυνεσαι σ' εμενα.Αλλα και γενικοτερα, μην χανεις την ψυχραιμια σου...
Περαν αυτου, κανενα σχολιο επι της αγορας εχεις να πεις?
20/05 01:28  General Lee
Εσύ Βεζύρη πως τα βλέπεις?
20/05 02:34  Bezyr
Κοιταξε φιλε μου,για να σου τεκμηριωσω μια αποψη τεχνικα, πρεπει να δειξω ενα εστω απλο διαγραμμα.Θα μου ηταν πολυ ευκολο, να σου γραψω το ονομα του blog μου να το επισκευτεις και να διαβασεις εμπεριστατωμενα την αποψη μου αλλα κατι τετοιο μεσα σ' ενα ξενο blog θεωρω οτι ειναι ακομψο...
Με λιγα λογια ομως,
επειδη το ερωτημα σου δεν ξερω τι ειδους απαντηση θελει.Προβλεψη αγορας? στοχους της τελευταιας κινησης?απλο σχεδιασμο για το τι θα μπορουσε να κανει αυτος που ειναι εκτος της αγορας, ή αυτος που ειναι ηδη μεσα?
Ας μαντεψω λοιπον.
Οπως εγραψα και στο χθεσινο μου σχολιο, οι αγορες δειχνουν δυναμη, ΣΤΗ ΔΙΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΟΔΟΥ.
Με απλα λογια, οταν αυτος που βρισκεται απ' εξω, παρακαλα να διορθωσει η αγορα και αυτη δεν το κανει, για παρατεταμενο χρονικο διαστημα, τοτε εχουμε μια bull αγορα.
Εδω τιθεται, εχουμε σημερα bull αγορα΄η διορθωση?
Η απαντηση ειναι εξισου απλη.Σε τι επιπεδα μπηκες?Αν μπηκες νωρις, νιωθεις την αγορα bull, αν οχι υποστηριζεις οτι ειναι διορθωση.
Το κερδος στην τσεπη και η διαρκεια θα σου πει αν ηταν bull η αγορα.
Παμε τωρα στα δικα μας.
Θα μπορουσα ευκολα με δεικτες που χρησιμοποιουμε ολοι μας να τεκμηριωσω αποψη.Το ιδιο ομως κι εσυ,( ρητορικα μιλαμε), με αλλα τεχνικα εργαλεια θα μπορουσες να μου πεις το αντιθετο.
Αν δηλαδη μιλησουμε τεχνικα για το τελευταιο τριμηνο, με παραβολικους sar, με δεικτες διανομης συσωρευσης, με αναλυση ογκων, με πιο μοντερνους δεικτες οπως αυτου του ευρηματικου RMU, ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ BULL ΑΓΟΡΑ.
Αν ανοιξω το διαγραμμα μου και παω ενα χρονο πισω, θα δω μια μικροσκοπικη διορθωση...
Θελεις Ελλιοτ? Μεχρι σημερα που μιλαμε, η τελευταια κινηση που κανουμε, ειναι ενα κλασικο ABC,αφου οι Ελλιοτισιανς μετρωντας τα εσωτερικα κυμματα μεχρι σημερα, θεωρουν τις 1400 μοναδες ως 3αρι.Αρα ειμαστε σε 4αρι διορθωτικο.
Προσεξε ομως, αυτο το σεναριο θα ισχυει, ακομη και αν δουμε ΓΔ 3500 μοναδες περιπου, εκει που ειναι το οριο του πτωτικου ασσου.
Και ξαναφτανουμε σ΄αυτο που ειπα αρχικα, και το σχηματοποιω μ
20/05 02:37  Bezyr
συγνωμη κατα λαθος εσβησα τα μισα.
20/05 02:53  Bezyr
Ελεγα λοιπον, αν η αγορα ακολουθωντας το momentum Γερμανων και ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ, κανει το 3500, και η alpha, απο 3,5 ευρω παει 35, εχει σημασια το πως θα ονοματισω την τελευταια κινηση?Καμμια.
Αλλα και μετα, αν κανουμε 3500 και αρχισουμε να διορθωνουμε, τι κυμμα θα πουν οι Ελλιοτισιανς?
Η αγορα αυτην την στιγμη ειναι ανοδικη.Το που θα ειναι μετα απο ενα μηνα, δεν ενδιαφερει κανεναν μικροεπενδυτη.ΑΝ παρουμε νεα τεχνικα σημεια που να λεει οτι γυριζουμε, η κουραστηκαμε, ο καθενας αναλογα της πλεονεξιας του θα παρει και τις αποφασεις του.Ετσι ειναι οι αγορες.
Η τακτικη, να προβλεπω καθε μερα που θα παει η αγορα και να υπολογιζω ειναι ξεπεραμενη.Ολοι βλεπουν τις στηριξεις και τις αντιστασεις.Ξερει κανεις τι θα γινει εκει πανω?ΚΑΝΕΙΣ.Εκει πανω ομως κανεις κατι αλλο.Κανεις διαχειριση ρισκου, και χαραζεις στρατηγικη,αναλογα οχι του τι προβλεπεις, αλλα αναλογα του τι θελεις να τσεπωσεις.Οποιος προβλεπει και παιζει, αγνοει τα πραγματικα δεδομενα.ΠΑΝΤΑ ΧΑΝΕΙ.
Τωρα βεβαια, ξερω οτι οι αναγνωστες θελου targets points.Αυτος ειναι ερωτας.Η προβλεψη.Και ενα τοσο ωραιο εργαλειο οπως η τεχνικη αναλυση, απο μεσο αποκωδικοποιησης των κινησεων, εγινε "μεσο προβλεψης"
Τελος παντων ειπα πολλα.Ειμαστε ανοδικοι φιλε.Αυτο φτανει.Θα γελασεις με αυτο που θα σου πω, αλλα θα σου το τεκμηριωσω?Ξερεις ποσοι ΔΕΝ πιστευουν οτι ειμαστε ανοδικοι?Ολοι αυτοι που πουλησανε σημερα τα κομματια τους.ΔενΕΙΔΑΝ ΤΟ +4, ΕΙΔΑΝ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΚΑΠΟΥΛΑΡΟΥΝ...
Απο αυτο και μον οκαταλαβαινεις οτι η "καθοδηγουμενη αγορα" ειναι ενα πολυ συντομο ανεκδοτο.Αλλα αυτο ειναι ενας αλλος μεγαλος μυθος.Και ηδη ειπαμε πολλα.
20/05 03:21  kanouchr
Bezyr, τα ρέστα μου...
20/05 09:11  General Lee
Φίλε Βεζύρη,

1) Κατ΄ αρχήν δεν έσβησες τα μισά, απλώς υπάρχει νομίζω μέγιστος αριθμός χαρακτήρων ανά πόστ

2) Δεν υπάρχουν δικά μας. Την άποψη σου ζήτησα. Τίποτα παραπάνω, τίποτα παρακάτω. Δεν χρειαζόταν να το αναπτύξεις τόσο πολύ, αλλά χαρά στο κουράγιο σου 3 η ώρα το βράδυ.

3) Όντως οι αγορές δείχνουν δύναμη ανόδου στη ΔΙΑΡΚΕΙΑ (όπως ακριβώς τα λες), αλλά αυτό έχει να κάνει με το ότι δεν την αφήνουν να υπερθερμανθεί και να καταρρεύσει. Δες απλώς τον RSI του ΓΔ (6-7 φορές έχει πέσει ως το 70, όπου ξαναξεκινάει η άνοδος).

4) Ελλιοτίκα συμφωνούμε. Πιστεύω ότι είμαστε σε 4αρι το όποιο και σαφώς δεν ξέρουμε που τελειώνει.

5) Προσωπικά είμαι πουλημενος, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχω χάσει έστω και μικρό κομμάτι της ανόδου. Και είμαι πουλημένος όχι γιατί έλαβα κάποιο σήμα τεχνικά, αλλά έχω επιλέξει να μην είμαι μέσα όταν ακούγονται αρνητικά νέα, τα οποία αγνοούνται και οι δείκτες οδηγούνται στην αντίθετη κατεύθυνση. Εν ολίγοις θεωρώ την αγορά αν όχι καθοδηγούμενη, τουλάχιστον σοβαρά παραμορφωμένη ... Και αυτό δεν έχει να κάνει με τεχνική ανάλυση κτλ
20/05 09:44  apan52
Βεζύρη
Σήμερα καταθέσατε άποψη κατανοητή και απλή στο blog και έτσι έγινε μία εποικοδομητική συζήτηση .
Οι απόψεις σας που περιμένουμε ειλικρινά να διαβάσουμε θα πρέπει να αφορούν θέματα
των αγορών και όχι κόντρα γνώσεων στις αναλύσεις με links και διάφορα κοκοψίνια
που δεν μπορούμε να παρακολουθήσουμε οι περισσότεροι.
Αυτή είναι η διαφορά που κάνει το Τάκη αποδεκτό γιατί παραθέτει απλά την άποψή του καθημερινά .
Εσείς θα μας κάνετε μαθήματα για την προοπτική των αγορών και εγώ θα σας μάθω
πως τον τρόπο να έχετε αναγνώστες , γιατί
οι πολλές ελιτίστικες απόψεις θα διαβαστούν απο 10-15 άτομα το πολύ άτομα.
Το σχόλιό σας
Σελίδα 1 από 2Νεότερα σχόλια »Τελευταία σελίδα

Σχετικά με το blog
Αναλύσεις καί σχόλια δεικτών - μετοχών.
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ BLOG
http://analytakis.blogspot.com/

ΠΡΟΣΟΧΗ !!!
ΛΟΓΩ ΕΣΚΕΜΜΕΝΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ CAPITAL, ΜΠΟΡEIΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΤΗΛΕΣ

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΔ ΜΕΤΟΧΩΝ Σχολια Δεικτων Αναλυσεις



Από 22/11/13

Από 16/12/13
Flag Counter


[ Copy this | Start New | Full Size ]


Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις