Καλογήρου Παναγιώτης (Τακης 1)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
Λίγα λόγια για εμένα
Γεννήθηκα Αθήνα..... Έχω ασχοληθεί με ΜΜΕ και είμαι ηλεκτρονικός. Στην ζωή μου οτι θέλησα το πέτυχα. Αυτό που δεν ήξερα ήταν το Χρηματιστήριο. Το πλήρωσα πανάκριβα. Ηταν το μόνο πράγμα που με έβαλε κάτω. Πείσμωσα τόσο, πού διέθεσα τόσες ώρες, όσες δεν διέθεσα για τίποτε άλλο για να το μάθω. Πιστεύω πως ήρθε η ώρα να μου ξεπληρώσει οτι μου πήρε και όχι μόνο.Εδώ και αρκετό καίρο, έχω συνεχώς καλύτερα αποτελέσματα. Θέλω να δείξω στον απλό επενδυτή οτι τίποτα δεν είναι τόσο απλό. Αν δεν καταστραφείς δεν μαθαίνεις. Μάθετε για να μήν είστε και εσείς τα επόμενα θύματα. Τις γνώσεις που αποκόμισα σας μεταφέρω απο εδώ. Αποτελούν τις προσωπικές μου εκτιμήσεις και εμπειρίες. Να ξέρετε οτι κανείς δεν ξέρει τα πάντα . Γηράσκω αεί διδασκόμενος.
ANALYTAKIS TV
Σύνδεσμοι


ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ.
1134 αναγνώστες
Τετάρτη, 3 Σεπτεμβρίου 2008
13:26

ΟΥΔΕΙΣ ΑΣΠΟΝΔOΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΑ ΑΧΑΡΙΣΤΟ

 

Θα ηθελα να ευχαριστησω θερμα το φιλο blogger  και ΑΝΘΡΩΠΟ, τον  GreenDream (Κλεάνθη),  που για το διαστημα που το δικο μου blog  ηταν στα αζητητητα, ειχε το θαρρος της  αποψης οτι

" Όποιος νομίζει ότι δυσφορεί από εμετικές πρακτικές φίμωσης μπορεί να εκφράσει τη γνώμη του στην παρούσα ανάρτηση ως διαμαρτυρία προς το Capital... οι υπόλοιποι ας την προσπεράσουν ".........

και εβαζε μαλιστα μεσα απο το δικο του blog παραπομπη σε μενα.

 

 Φιλε Κλεανθη, σε ευχαριστω πολυ.

 

 Επισης να ευχαριστησω τους

kilolimos¨-  a123xxsp -  panos2p που ενδιαφερθηκαν να μαθουν τι εγινε.

Να ευχαριστησω τους .  Μαρινη -  vadra  για τις ευχες  τους

 

 Για τους υπολοιπους..........αυτοι........ μονο διαβαζουν.

 

Σχόλια

03/09 13:46  panos2p
Να σαι καλα Τάκη..

καλή συνέχεια !
03/09 13:58  apostel
Καλώς το παιδί, για όλους μιά καλή κουβέντα βλέπω.
Ότι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιό δυνατό έτσι δεν λένε;


03/09 14:19  Capital
Αγαπητέ Τάκη,

μια φιλική υπενθύμιση: Το blog σου δεν προβάλονταν στην κεντρική σελίδα επειδή αντί να γράφεις θέματα, έβαζες μόνο παραπομπές προς άλλο blog ή ανέβαζες θέματα για την "αδικία" με τα στατιστικά.

Και χθες ανέβηκε πάλι, καθώς θεωρήσαμε ότι έχεις επανέλθει σε θεματολογία που θα μπορούσε να ενδιαφέρει τους επισκέπτες του Capital.
03/09 14:27  Καλογηρου Παναγιωτης
Προς capital.
Οσο αφορα τις παραπομπες, η μονη παραπομπη γινοταν για το ΔΙΚΟ ΜΟΥ BLOG, και κανενα αλλο.
Οσο αφορα την "αδικια" εχω πλεον τον τροπο να την λυσω.
03/09 15:02  blugirl
Γεια σου Τάκη δεν ξέρω τι εννοεί το Capital, εγώ τα θέματά σου πάντα τα έβρισκα ενδιαφέροντα.
03/09 15:04  haros
..για μενα ειναι σαφες οτι καποιοι,εδω και καιρο,εχουν βρει τον τροπο(δεν ξερω αν αυτος ειναι προγραμμα,χειρισμος ΙP,η οτιδηποτε αλλο,υποθετω το πιο απλο ειναι να παει κανεις σε ινερνετ καφε και να κλικαρει απο ολους τους υπολογιστες,αλλα πρεπει να εισαι πολυ ψωνισμενος για να κανεις τετοιο κοπο,μαλλον καποιο προγραμμα θα ειναι..)να αλλοιωνουν τις εμφανισεις στα μπλογκια,με προφανη σκοπο την προβολη τους στην λιστα με τα δημοφιλεστερα..καταννοω οτι μιλαμε για κινητο μεσο ορο επισκεψεων των τελευταιων καθε φορα 15 ημερων,ουτε ο τακης,ουτε εγω,ουτε τοσοι αλλοι ειμαστε μογγολα για να μην καταλαβαινουμε..το κακο με οποιον διαμαρτυρεται,ειναι οτι πανευκολα του κολλαει η <ρετσινια>του <ιδιοτροπου>..οποτε προκειται περι<κοινου μυστικου>,που ομως δεν δημοσιοποιειται και πολυ ,για τον ανωτερω λογο...
εδω ομως,εχουμε να κανουμε με την κοινη λογικη..μπλογκια που οι ιδιοκτητες τους ελειπαν για μεγαλο διαστημα σε διακοπες και δεν σηκωναν καινουργιο αρθρο,εμφανιζοντουσαν με κατι εκατονταδες επισκεψεις καλα του καθουμενου(συνηθως βραδυνες ωρες..)παλαιοτερα ειχαν συλλαβει<επαυτοφορω>,αλλοι μπλοκγερς εναν που αυτοαστερωνοταν στο ξενογλωσσο μπλογκ του..και το εμφανεστατο,καποια μπλογκς με ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ(ΟΠΟΥ<ΘΕΜΑ> ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΚΕΤΗ,ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΛΕΩ)παρουσιαζονται καιρο τωρα στην κορυφη των δημοφιλεστερων...
δεν μπορω ομως να αποδωσω ευθυνες στην διευθυνση του ιστοτοπου,για τον πολυ απλο λογο,οτι μπορει να μην υπαρχει τροπος να αντιμετωπιστει το φαινομενο,η αν υπαρχει,να ειναι ιδιαιτερα δαπανηρος και να μην αξιζει τον κοπο...
η μονη λυση τακη,ειναι να μην ασχολουμαστε,ολοι λιγο πολυ γνωριζουμε ποιος η ποιοι ΚΑΤΑΦΑΝΕΣΤΑΤΑ κανουν την <λαδια>...αν καταλαβα καλα,υποννοεις οτι βρηκες τροπο να την κανεις και εσυ...φιλε τακη,αυτο δεν σε τιμα,πιστευω οτι δεν θα το εφαρμοσεις,και το ειπες πανω στα νευρα σου..Δημητρης.
03/09 15:07  Καλογηρου Παναγιωτης
apostel

Γεια σου φιλε μου.
Συμφωνω σε αυτο που γραφεις αλλα...αν σε σκοτωνουν διπλα σε κοσμο που δεν αντιδρα...αυτο ειναι ολεθριο.
03/09 15:27  Α45
Γειά σου Τάκη,

παρ' ότι με συμπεριέλαβες και μένα σε αυτούς που απλά διαβάζουν...(και δικαίως...) θα μου αναγνωρίσεις ελπίζω το ελαφρυντικό ότι στο παρελθόν έχω υποστεί κι εγώ κακομεταχείριση,χωρίς το capital να κάνει τίποτα...

Αλλού εστιάζω εγώ,και επειδή σε ξέρω και προσωπικά,θέλω μια ειλικρινή απάντηση.Και το δικό μου blog ήταν για μεγάλο διάστημα στην κορυφή,δεύτερο η τρίτο κάτω απο σένα,και τώρα είναι κάτω-κάτω,και εγώ αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν τα "δημοφιλέστερα" blogs να είναι εκείνα με μηδεν πρωτότυπη θεματολογία,η γεμάτα με φωτογραφίες και τραγουδάκια,αλλά το θέμα ειναι αλλού.Τι σε/μας νοιάζει η δημοφιλία? πουλάμε κάτι και θέλουμε προβολή? θα κερδίσουμε κάτι αν είμαστε πρώτοι η δεύτεροι σε δημοφιλία?

Πάντως,αν θυμάσαι,κάποτε που ρώτησα προς τι ο ανταγωνισμός για την δημοφιλία,ο blogger που μονίμως αναπαράγει αθλητικές ειδήσεις,μου απάντησε οτι το κάνει (τις ψεύτικες επισκέψεις...) για να ανεβάσει την ...επισκεψιμότητα του capital,που είχε πέσει εκείνο το διάστημα...Ε,μετά απο αυτό,σταμάτησα να το ψάχνω...

Καλή συνέχεια και πάντα επιτυχίες...
03/09 15:34  Καλογηρου Παναγιωτης
blugirl
Ευχαριστω πολυ.

haros
Φιλε Δημητρη.
Το κοινο μυστικο το εμφανιζα μονο εγω.
Δεν ειδα κανενα να ασχολειται με το " κοινο μυστικο ".
Καποιοι μας υποτιμουν την νοημοσυνη, αλλα μεχτι εδω.
Ελπιζω το σχολιο σου να δειξει,οτι και αλλοι βλεπουν. Δεν ειμαι ο μονος.
03/09 15:49  haros
Τακη,εκανα εκκληση στο μπλογκ του αλη μπαμπα(που ειναι ΟΝΤΩΣ δημοφιλεστατο και οχι <μαιμου>) σε ολους να τοποθετηθουν στην παρουσα συζητηση...σου ξαναλεω,δεν περιμενω να αλλαξει κατι,απλως για να μαθουν οι <εξυπνοι>οτι δεν τρωμε κουτοχορτο...αναμενω απο τους συναδελφους μπλογκερς να πουν τα αυταποδεικτα και τα αυτονοητα...συγνωμμη για την καταχρηση του χωρου σου..
03/09 15:59  Καλογηρου Παναγιωτης
Α45
Φιλε Ανδρεα.
Φυσικα και δεν πουλαμε κατι για να κερδισουμε, αλλα οταν εσυ χαριζεις, δεχεσαι καποιος αλλος που κανει το αντιθετο,να εμφανιζεται σαν θεος, σε επισκεψιμοτητα, ενω ειναι για τα μπαζα;
Εσυ δεχθηκες την απαντηση του "blogger" που ανεβαζει αθλητικα θεματα οτι το εκανε για να ανεβασει την επισκεψιμοτητα του capital;
Γιατι αφου αυτο ηθελε να κανει, δεν το εκανε προσθετοντας εμφανισεις και στα αλλα blogs αλλα το εκανε μονο για το δικο του;
Αν αυτο εσενα σε ικανοποιει σαν απαντηση εμενα οχι.
Τωρα οσο αφορα τα αλλα θεματα - τραγουδακια, φωτο κλπ - δεν με ενδιαφερουν.
03/09 16:01  Καλογηρου Παναγιωτης
Φιλε Δημητρη.
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ μπορει να γραψει.Ειναι καλοδεχουμενη η αποψη καθε φιλου - ης.
Κανενα προβλημα.
03/09 16:20  ΝΕΜΕΣΙΣ
Τάκη καλησπέρα .
Θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου να συμφωνήσω με το Α45.
Είμαστε μεγάλα-ελευθέρα παιδία .
Κανένας δεν μας το επιβάλει στο να γράφομε στο CAPITAL BLOGS αλλά είναι κάτι που το κάνομε με την θέληση μας .
Δεν μπορώ να καταλάβω την έμμονη σου με την πρώτη θέση και ποιος την έχει !
03/09 16:23  Καλογηρου Παναγιωτης
ΝΕΜΕΣΙΣ
Φιλε μου κανεις ενα ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ.
ΔΕΝ ΕΧΩ εμμονη για την πρωτη θεση, αλλα ΕΧΩ ΕΜΜΟΝΗ στο να ΜΗΝ γινονται απατες για την οποιαδηποτε θεση
03/09 16:31  apostel
Φίλε Τάκη απ'όσα έλεγες, αλλά και η απλή λογική, πολλούς από μας,μας οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι πέραν κάθε αμφιβολίας οι εμφανίσεις ήταν μαιμουδεμένες.
Αμά έχεις διαβάσει μάλιστα το μπλόκ του Alibaba θα δείς ότι σχετικά με αυτό ,το είχαμε ρίξει στην πλάκα όμως και ο Kikou είχε ανοίξει ειδικό θέμα.
Η κεντρική ιδέα είναι απλή:
Στις εμφανίσεις υπολογίζονται οι εμφανίσεις σε όλα τα θέματα ακόμα και αν έχουν γραφτεί πρίν ένα χρόνο(όχι μόνο των τελευταίων 15 ημερών).
Αρκεί δηλαδή ένα κλίκ ανα θέμα (όσο πιο πολλά τόσο πιό καλά)και νάσου οι εμφανίσεις ,πόσες; τόσες όσα και τα θέματα ,εύκολα χωρίς προγράμματα, χωρίς μυστήριες IP.
Τώρα θα μου πεις κάθεται ο άλλος και κάνει:
α.κλικ στον μήνα, β.pagedown,γ.κλίκ στο θέμα και αυτό για 200-300 φορές (χαρας το κουράγιο του)
αμ δε, υπάρχει και ευκολότερος τρόπος ,πάλι χωρίς να απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις.
Εχουμε και λέμε (στην αρχή θα κουραστείς λίγο αλλά μετά δρέπεις καρπούς):
α.δεξί κλικ,β.νέος φάκελος(new folder)γ.όνομα maimoudiaris και στην συνέχεια
1.σε κάθε θέμα δεξί κλίκ ,αντιγραφή συντόμευσης και επικόλληση στο maimoudiaris.
2.Αφού έχεις συγκεντρώσει όλα τα θέματα στο ίδιο directory(folder)
3. ctrl + a (τα μαρκάρει όλα)
4.δεξί κλίκ και αποστολή σε pdf εκτυπωτή
βουαλά 300 εμφανίσεις εύκολα και άκοπα (όχι την πρώτη φορά τα είπαμε αυτά)
Τωρά γιατί να το κάνει κάποιος αυτό; ε ρε Τάκη, κάθε μέρα μπαίνουν 50.000 επισκέπτες στο capital δύσκολο είναι να βρεθεί ένας βλαμμένος;


03/09 16:37  Nastybishop
Μια παρόμοια κατάσταση επικρατεί και στους σκακιστικούς ιστότοπους (οπού συχνάζω), υπάρχουν κάποιοι παίκτες που χρησιμοποιούν ως βοήθεια υπολογιστή στο παίξιμο τους. Παρόλο που οι υπέυθυνοι έχουν αναπτύξει προγράμματα εντοπισμού τους, στην πράξη είναι δύσκολο να συλληφθούν. Στην αρχή λοιπόν με χαλούσε αυτή η κατάσταση, πλέον όμως, και επειδή το σκάκι δεν είναι το επαγγελμα μου αλλά ψυχαγωγία και επειδή επιπλέον έχω χιλιάδες λόγους στην πραγματική μου ζωή να χαλαστώ και επι ουδενί δεν θέλω να προσθέσω και μερικούς ακόμα "δικτυακού" τύπου, έπαψα να δίνω σημασία. Αν κάποιος παίζει "ύποπτα" καλά, απλα δεν παίζω μαζί του ξανα και έληξε η υπόθεση! Το ίδιο και εδώ. Τα μπλογκς τα οποία περιέχουν μπούρδες και ανύπαρκτα πράγματα απλά δεν τα ανοίγω. Αν κάποιος θέλει να αυνανίζεται μόνος του 3 η ώρα τα μεσάνυκτα με εμφανίσεις κτλ. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ!
03/09 16:38  Nastybishop
αποστέλ διάολε μου έβαλες ιδέες...
03/09 16:39  Nastybishop
αντε να πομπάρω και εγώ λίγο γιατί έχω φάει πολύ σκόνη...
03/09 16:43  Nastybishop
Ας σοβαρευτούμε παλί:
φίλε τάκη παρόλο που δεν είμαι φαν της τα, συχνά πυκνά έρχινα μια ματιά στα κείμενα που αναρτούσες. Από ένα σημείο και μετά όμως με όλη αυτή την ιστορία με τις εμφανίσεις, μου έγινες πολύ κουραστικός και έπαψα να σε διαβάζω. Γιατί λοιπόν δεν ξεχνάς όλες αυτές τις παπαριές με τις εμφανίσεις και τους στουντιο69 και δεν ξέρω και ποιους άλλους και να γυρίσεις στην αγαπημένη σου θεματολόγια;
Ολά τα υπόλοιπα είναι θέμα του κάπιταλ θεωρώ, αν θέλουν ας τα διευθετήσουν, αν δεν θέλουν έχει καλώς, όσο εμείς διασκεδάζουμε τα μπλογκς είμαστε εδώ.
03/09 16:49  Κλεάνθης
Φίλε Τάκη, καλώς όρισες! :)

"Και χθες ανέβηκε πάλι, καθώς θεωρήσαμε ότι έχεις επανέλθει σε θεματολογία που θα μπορούσε να ενδιαφέρει τους επισκέπτες του Capital"

Κύριοι του Capital, ως αναγνώστης, δεν αισθάνομαι και τόσο ευχάριστα με την παραπάνω θέση σας... προτιμώ να ΜΗΝ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΑΛΛΟΙ το ποια θεματολογία με ενδιαφέρει και ποια όχι... προτιμώ να μπορώ να επιλέξω από μία μεγάλη γκάμα που να περιλαμβάνει ΟΛΕΣ τις φωνές και να αποφασίζω ΕΓΩ ποια θα απορρίψω και ποια θα κρατήσω (για μένα)
03/09 17:00  Capital
Κλεάνθη, μάλλον δεν έχεις καταλάβει. Δεν ενδιαφέρει το Capital η θεματολογία του κάθε blog. Το ενδιαφέρει να μη γεμίζουν οι θέσεις των τελευταίων άρθρων με μονότονες επαναλήψεις διαμαρτυριών. Και πάλι όχι λόγω των διαμαρτυριών (που είναι πάντα ευπρόσδεκτες) αλλά για να έχει ενδιαφέρον η homepage του Capitalblogs.

Αυτά. Δεν θα επανέλθουμε διότι έχουμε εξαντλήσει το θέμα επανειλλημμένα.
03/09 17:01  Καλογηρου Παναγιωτης
Κλεάνθη
Η σταση σου με συγκινησε.
Χαιρομαι που σταθηκες στο πλευρο μου ενω καποιοι αλλοι " ποιουσαν την νησσαν"
Μακαρι να σκεφτονται ολοι με τον ιδιο τροπο. Ο κοσμος θα μπορουσε να γινει καλυτερος.
Σε αυτα που λες συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ.
" Κύριοι του Capital, ως αναγνώστης, δεν αισθάνομαι και τόσο ευχάριστα με την παραπάνω θέση σας... προτιμώ να ΜΗΝ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΑΛΛΟΙ το ποια θεματολογία με ενδιαφέρει και ποια όχι... προτιμώ να μπορώ να επιλέξω από μία μεγάλη γκάμα που να περιλαμβάνει ΟΛΕΣ τις φωνές και να αποφασίζω ΕΓΩ ποια θα απορρίψω και ποια θα κρατήσω (για μένα) "
03/09 17:16  Κλεάνθης
Αγαπητό Capital το έχω καταλάβει πολύ καλά και δεν διαφωνώ στο αυτονόητο, απλά επιτρέψτε μου να θεωρώ καλύτερη την ΑΥΤΟΡΥΘΜΙΣΗ μίας κοινότητας, παρά πρακτικές ΑΠΟΡΥΘΜΙΣΗΣ όπως η συγκεκριμένη

Τάκη υποχρέωσή μου, θεωρώ αυτονόητη την αντίδρασή μου διότι δεν έχω συνηθίσει ΑΚΟΜΗ(γιατί συνήθεια είναι η αδιαφορία), όταν βλέπω κάτι "περίεργο" ...να ποιώ τη νήσσα
03/09 17:24  EASY RIDER ( GARV )
Φιλε Τακη , ειχα υποσχεθει οτι δεν θα επανελθω στο θεμα . Οπως καλως γνωριζεις εγω ημουν αυτος που ανεδειξε και ελυσε το προβλημα . Εκτοτε δεν με απασχολησε και καλα θα κανεις να μη σε απασχολει και σενα .
Καλως ηλθες λοιπον και μην ασχοληθεις αλλο μ αυτα .
03/09 17:46  Swearengen
Καλησπέρα φίλοι. Tάκη, παραπονιέσαι ότι ουδείς πλήν Κλεάνθη στάθηκε στο πλάϊ σου, όμως πώς περίμενες κάτι τέτοιο, αφού στην ουσία ελάχιστοι γνώριζαν το ακριβές πρόβλημά σου. Προσωπικά, επειδή εκλήθην από τον Κλεάνθη να τοποθετηθώ, του είχα ζητήσει ένα ρεζουμέ της ιστορίας, ώστε να ξέρουμε τί λέμε. Αντ' αυτού με παρέπεμπψες εσύ σε κάποια πρόσφατα θέματά σου, από τα οποία όμως άκρη δεν έβγαλα, δεδομένου μάλιστα ότι απουσίαζα το μεγαλύτερο μέρος του Αυγούστου. Τελικά, με τα πολλά, κατάλαβα ότι το πρόβλημα είναι οι απατηλές μέθοδοι που μετέρχονται κάποιοι χρήστες για να "κερδίσουν" την ... πρωτιά σε επισκεψιμότητα. Προφανώς εννοείς δύο συγκεκριμένα blogs : Το "Το Φως των Σπορ" και τον "Κόσμο του Επενδυτή". Εγώ λοιπόν σου λέω ότι και οι δύο είναι μάγοι ! Ναι,ναι,ναι,καλά άκουσες, μάγοι. Ο Χουντίνι και ο Κόππερφιλντ. Και για να σοβαρευτούμε, επιβεβαιώνω κι εγώ αυτό που ήδη είπαν οι φίλοι, παραπάνω, ότι δηλαδή το πείραγμα του κοντέρ είναι τόσο προφανές, ώστε μόνο γέλια μπορεί να προξενήσει. Διότι βέβαια, δεν είσαι μόνο εσύ αυτός που παρατηρεί τί γίνεται τριγύρω του. Σκέψου τώρα έναν τύπο που φεύγει διακοπές, κλείνει το blog του, αλλά το μυαλό του είναι εκεί, μήπως δηλαδή χάσει την πρώτη θέση της επισκεψιμότητας. Και αντί ν' απολαμβάνει τον ελεύθερο χρόνο του, κάθεται και κάνει "μεροκάματα" πάνω στο mouse, κλικάροντας "επισκέψεις". Και λοιπόν ? Τί μας νοιάζει όλους εμάς ? Εσύ το ξέρεις, ο Χάρος το ξέρει, ο Α45, ο Νάστυ, ο Αpostel, εγώ το ξέρουμε, ΟΛΟΣ ο ντουνιάς το ξέρει. Ο κόσμος τό ΄χει βούκινο κι αυτοί κρυφό καμάρι. Κι αντί να σταματήσουν, συνεχίζουν ακάθεκτοι.
Και σε ρωτώ, ρητορικά : -Τίνος η νοημοσύνη υστερεί ? Μόλις δώσεις την (προφανή) απάντηση, το θέμα λήγει.
03/09 18:12  Καλογηρου Παναγιωτης
swearengen
" Εσύ το ξέρεις, ο Χάρος το ξέρει, ο Α45, ο Νάστυ, ο Αpostel, εγώ το ξέρουμε, ΟΛΟΣ ο ντουνιάς το ξέρει. Ο κόσμος τό ΄χει βούκινο κι αυτοί κρυφό καμάρι. Κι αντί να σταματήσουν, συνεχίζουν ακάθεκτοι. "

Αν αυτο σε εξιλεωνει σαν απαντηση σε αυτα που εγραφα πριν 20 ημερες, καλως.

Δεν μου ειπες ομως, ποιος ενδιαφερθηκε τι απεγινε ενα blog, και τι εκαναν, ολοι οι αλλοι που γνωριζαν τι πραγματικα συμβαινει;
Η μηπως μονο ο Κλεανθης το ειδε.
03/09 18:23  CANYON
Φιλε Τακη,μην ασχολεισαι με τα πιτουρα,αστα να τα φανε οι κοτες...
03/09 18:30  Swearengen
Επειδή δεν φαίνεται να το κατάλαβες : Εν μέσω Αυγούστου, όταν δηλαδή ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ λείπει σε διακοπές, το blog σου αποκαθηλώθηκε. Σύμφωνοι. -Από ποιούς περίμενες συμπαράσταση, από τους ...απόντες ή απ' όσους είχαν μεν γυρίσει αλλά είχαν χάσει όλα τα ενδιαμεσα "επεισόδια" ? Σου ξαναλέω, προσωπικά προσφέρθηκα να πάρω θέση, υπό την προϋπόθεση ότι κάποιοςθα μου εξέθετε τα γεγονότα. Δες τα links που μου έδωσες. Θα έβγαζες άκρη εσύ ? Πώς λοιπόν κάποιος, ο οποιοσδήποτε, να πάρει θέση όταν δεν γνώριζε για ποιό λόγο αποκαθηλώθηκε το blog σου ? Ο Κλεάνθης προφανώς είχε γνώση και αντίληψη και πήρε συγκεκριμένη θέση. Οι υπόλοιποι ? Τί θα έπρεπε να κάνουμε, να πούμε αβλεπεί "Κλεάνθη, μπράβο, σωστός, αδικία μεγάλη στον Τάκη" ? Τώρα, για τους "υπόλοιπους" στους οποίους αναφέρεσαι, αυτούς δηλαδή που ηξεραν αλλά δεν πήραν θέση, δεν θα γίνω βέβαια απολογητής τους ούτε όμως και επικριτής τους. Εγώ ανήκω στην πρώτη κατηγορία. Και θα σε ρωτήσω με τη σειρά μου τρία πράγματα : 1) Τί έκανες εσύ όταν ο Σπάρτης πήγε στον "κάτω κόσμο" ? 2) 1) Τί έκανες εσύ όταν το "Σκοτεινό Χωριό" πήγε στον "κάτω κόσμο" ? 3) 1) Τί έκανες εσύ όταν ο Χάρος έφαγε το γνωστό ban ?

Και επί τη ευκαιρία, μιας και εσύ ξανανέβηκες στην homepage (καλως όρισες κιόλας), με το σκεπτικό ότι εξέλιπαν οι λόγοι του "υποβιβασμού" σου, νομίζω ότι θα πρέπει για λόγους ισότητας να επανέλθει στην "Α΄ Εθνική" και το "Σκοτεινό Χωριό", αφού και εκεί έχουν προ πολλού και οριστικά εκλείψει οι λόγοι υποβιβασμού του. Με τον ιδιοκτήτη του Βασίλη-Αντ έχω συγκρουστεί αγριότατα (και ίσως το ξανακάνω, αν προκύψει), αλλά είπαμε ότι είναι θέμα ισότητας.
03/09 18:51  CANYON
Φιλε swear ας ψαξουμε επιτελους ολοι μας μακρια απο εγωισμους για πραγματα που μας ενωνουν...
Ουδεις αλαθητος.-
03/09 19:17  Yannis K.
Με ολους εδω περα συμφωνω και με τον οικοδεσποτη και τον ...λεγαμενο τον ειχα κραξει με το δικο μου τροπο.
Παρακληση ομως:
μπορει ο κυριος Τακης να βγαλει αυτη την αντιαισθητικη φωτο στα δεξια (επαναλαμβανομενη κιολας) ασε που με τη φωτο που εχει βαλει ποζαρει σα microεπενδυτης. Εγω να τη γνωμη μου λεω. Και στον αλλο που ειχε ποζαρει αεροπορος και τωρα τεκνο σε ρουμανικο κλαμπ τα ιδια ειχα πει.
Α, ολα κι ολα, συνεπεια.
Αυτο δεν ειναι το ζητουμενο?
03/09 19:23  haros
τακη,προσυπογραφω τον γιαννη,ετσι οπως ειναι το μονταζ,δειχνει τον ταυρο να...βολευει την αρκουδα,και αυτη με την σειρα της τον..μικροεπενδυτη..αδερφε μου,μπορει να ειναι αληθεια,αλλα μην μας το βαζεις και στα μουτρα...
03/09 19:34  Yannis K.
α, και κατι αλλο μιας που τωρα το ειδα. (βλεπεις σε μερικα blogs παω κατευθειαν στα σχολια, τι να κανουμε; αδυναμιες ...) υπαρχει ασπονδος-ασπονδοτερος-ασπονδοτατος?
03/09 19:44  Καλογηρου Παναγιωτης
swearengen
Να ξεκαθαρισω μερικα πραγματα.
1ον Δεν σου εριξα ευθυνες.
2ον Δεν βαζω σε καθημερινο μικροσκοπιο τιποτα.
3ον Δεν ειπα ποτε οτι κανεις ειναι υποχρεωμενος να κανει κατι.
Θεσεις μου.
Δεν ασχολουμε με τιποτα αλλο εκτος χρηματιστηριου.
Αυτο απο μονο του σημαινει οτι.
Απο τα blog που υπαρχουν μπαινω οταν δω κατι σχετικο.
Εκτος αυτων, μπαινω και στα αλλα για να εχω καποια αποψη το τι ειναι και τι γραφει ο καθε ενας. Μονο ομως να δω.
ΔΕΝ ασχολουμε με θεματα που περιεχουν βρισιες, καθως θεωρω την βρισια, αδυναμια εκφρασης.
Αν ο αδελφος μου, ανοιγε θεμα με σκοπο να βρισει,θα ημουν ο πρωτος που θα το κατηγορουσα. Ειμαι πολυ καθετος.
Δεν μπαινω σε κανενα blog να βρισω η να κατηγορησω, γιατι ετσι "γουσταρω"
Οταν καποιος μπει στο δικο μου απαιτω να το σεβεται οπως εγω σεβομαι και απαντω στον καθενα χωρις αντιπαλοτητα.
Το γεγονος οτι και τα αστερια τα εκοψα εγινε για να δωσω το βημα σε καποιον με αντιθετη αποψη, να την εκφρασει,και οχι να το "παιζει" ανωνυμος.
Οσο αφορα την θεση μου σε αυτα που αναφερεις, για αλλα blog.
1oν Δεν γνωριζω τι εγινε με τα συγκεκριμενα.
2ον Πότε τα blog αυτα βγηκαν; Μηπως βγηκαν ΠΡΙΝ ανοιξω το δικο μου blog;
3ον Με τον Βασιλη ΑΝΤ να σου πω οτι εγω εχω καλες σχεσεις, και τον ηξερα απο τις "συζητησεις" οχι απο το blog.
4ον Για τον Σπαρτη, δεν γνωριζω τιποτα αλλο, παρα οτι ειναι ενας τυπος που συνεχεια βριζει.
Μια φορα που μπηκα να διαβασω κατι σταματησα μετα απο λιγο και δεν ξαναμπηκα ποτε.
Για τον Χαρο ηταν κατι προσωρινο και νομιζω οτι ηδη τακτοποιηθηκε.
Το δικιο στον χαρο.(θεση μου)
4ον ΔΕΝ ζηταω τιποτα απο κανενα. Θελω να προσφερω γιατι το θελω εγω.
Δεν με πληρωνει κανενας για την δουλεια μου.
Αμα σε καποιους δεν αρεσει, απλα σταματανε να με διαβαζουν.
5ον Αν καποιοι εχουν αδικο, και βγουν "εξω", ΔΕΝ θα κανω τιποτα.
6ον Παιρνω θεση ΜΟΝΟ σε οτι γνωριζω.
Πχ στον φιλο μου Μαρινη, δεν μου αρεσει ο τροπος που απαντα βριζοντας.Αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειμαστε φιλοι.
Η φιλια ομως με το δικιο, απεχει.
Αυτα τα λιγα.
03/09 19:48  Καλογηρου Παναγιωτης
Yannis K. - haros
Εχετε δικιο για τη φωτο και συμφωνω. Θα τη αποσυρω.
Οταν θα ειναι η σειρα της θα μπει.
03/09 19:52  Καλογηρου Παναγιωτης
Yannis K.
Δεν ειναι λαθος.
Λαθος ειναι το καλυτεροτερος και αυτοι που το λενε να μην πω...
03/09 20:02  Swearengen
Τάκη, εδώ ήσουν όταν "κατέβηκαν", και τα δύο blogs. Την άνοιξη συνέβησαν αυτά τα γεγονότα. Είδες λοιπόν ότι ΤΩΡΑ έρχεσαι στα λόγια μου ? Δίπλα σου συνέβησαν όλα αυτά (και με πολύ θόρυβο μάλιστα) και εντούτοις δεν πήρες καν είδηση. Αλλά και του Χάρου την ιστορία, φαινεται ότι δεν την ξέρεις. Δεν είναι μομφή αυτό που σου λέω. Απλώς, πρέπει να καταλάβεις ότι οι περισσότεροι δεν έχουν καν γνώση του δικού σου θέματος, αν μάλιστα ληφθεί υπ όψη ότι όλα έγιναν μες το κατακαλόκαιρο. Κατά τα λοιπά, δεν βλέπω να διαφωνούμε σε κάτι.
03/09 20:07  Α45
Το σωστό παντως είναι: Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος...
03/09 20:10  Yannis K.
Αντε να το πλατυνουμε λοιπον να δεις τι εννοω.
θες να μιλας κατ' ευθειαν και καλα κανεις.
θελω να μιλαω πλαγια για να καταλαβαινουνε αυτοι που πρεπει. Οι αλλοι ουτως ή αλλως ...
Το καλυτεροτερος ειναι εφευρεση, χιουμοριστικη και ως τετοια δουλευει και μονο. Οποιος καταλαβε καταλαβε και δοξα το Μακρυγιαννη που η ελληνικη γλωσσα τα παρεχει αυτα.
εσυ τωρα.
Αμεσα, εμμεσα διεκδικεις το τιτλο του πρωτου blog και καλα κανεις εφοσον το πιστευεις. Τι κανεις ομως γι αυτο? προσφερεις μια αισθητικη?
προσφερεις μια αξιοπροσεκτη εκφορα της γλωσσας? (οχι γραφικη και πανηγυριτζηδικη, να ξηγιομαστε).
Εννοω:
τι κανεις?
αναλυσεις μεσα στο πληθος των αναλυσεων.
so what?
ο λεγαμενος ειναι ψωνιο σε τοσο μεγαλο βαθμο που αυτοματα γινινται ψωνια οσοι ασχολουνται μαζι του (αδικως).
εσυ τι κανεις για τη ποιοτητα του blog σου?
αυτο ειναι το ζητουμενο φιλε Τακη.
03/09 20:19  Καλογηρου Παναγιωτης
Yannis K.
Για κανε μεταφραση ποιοτητας;
03/09 20:28  Yannis K.
Δεν το δικαιουμαι φιλε Τακη καθοτι συναδελφος.
Και στα blogs και στη χασουρα :)
Εννοω:
θες το κατι παραπανω?
Ε, λοιπον δωσε το κατι παραπανω!
03/09 20:35  Καλογηρου Παναγιωτης
Σε χρηματιστηριακο blog μετρα το χρημα. Τα αλλα ειναι ιδεες.
Το ωραιο κουτι με το φινετσατο περιτυλιγμα δεν εχει ωραια πρααγματα οταν αφορα το χρηματιστηριο.
Προτιμω λιγα και καλα, και οχι πολλα και σκαρτα.
Ο καθε ενας κανει τις επιλογες του.
Αν μαθω πως μπορω να το κανω καλυτερο, να εισαι βεβαιος πως θα το κανω.
03/09 20:37  Yannis K.
ok, respect.
ομολογω οτι διακρινω μια συνεπεια στη σταση σου.
Go on.
03/09 20:51  Yannis K.
Ουουφ αυπνιες ...
αιντε να γραψω κι ενα τελευταιο και υποσχομαι να μη ξαναπατησω.
μεταξυ μας τωρα, post ειναι αυτο που εβγαλες; τι λες στο φιναλε; φχαριστω, παρακαλω, να μας ξαναρθετε, συναγωνιστες, φιλοι, μα τα ξαδερφια σας αν γινεται ...
ελεος δηλαδη ( αιντε Επιδαυρο το καναμε δω περα)
03/09 21:16  zeuspower
εγω μονο διαβαζω...
03/09 21:18  freeagle
Tάκη καλώς ήρθες πίσω στο φως ...
Πρέπει να ξέρεις πως οι υπόλοιποι...αυτοί... που μόνο διαβάζουν αποτελούν την σιωπηρή πλειοψηφία εδώ μέσα ... αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχουν γνώμη αλλά θα την εκφράζουν όταν τα πράγματα φτάσουν στο αμήν ...
και πάλι καλώς ήρθες ...
03/09 22:00  Usοund
Εμένα μ έβρισες !(μόνο διαβάζω).Να σε ρωτήσω κάτι?(θα δεχθώ ως ειλικρινή την απάντησή σου).Δεν μαϊμουδίζεις τις εμφανίσεις σου?
03/09 22:11  freeagle
????? σε ποιόν αναφέρεσαι Usοund ????
03/09 22:25  Κλεάνθης
swearengen, sorry για το ρεζουμέ που ΔΕΝ έδωσα ποτέ αλλά θεώρησα ότι η παρέμβαση του Τάκη με τους συνδέσμους αρκούσε...

... άσε που εσκεμμένα υποκρύπτεις ότι εκείνη τη χρονική στιγμή ήμουν ΤΑΓΜΕΝΟΣ στο σχέδιό ΜΑΣ δουλεύοντας ασταμάτητα για το επικοινωνιακό σκέλος του ΠΟΜΠΑΡΙΣΜΑΤΟΣ υδάτων και ναυσιπλοΐας (άντε γιατί τα έχω πάρει ε!) :) :) :)

Καλό βράδυ σε όλους
03/09 22:37  Usοund
@freeagle
Στον Τάκη.
03/09 22:41  ελληναρας
ρε μεγαλε γιατι εβγαλες το ταυρι & εβαλες τη αρκουδα ?????

Τι σου φταιξε το ζωντανο το αλλο ?????
Το σχόλιό σας
Σελίδα 1 από 2Νεότερα σχόλια »Τελευταία σελίδα

Σχετικά με το blog
Αναλύσεις καί σχόλια δεικτών - μετοχών.
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ BLOG
http://analytakis.blogspot.com/

ΠΡΟΣΟΧΗ !!!
ΛΟΓΩ ΕΣΚΕΜΜΕΝΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ CAPITAL, ΜΠΟΡEIΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΤΗΛΕΣ

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΔ ΜΕΤΟΧΩΝ Σχολια Δεικτων Αναλυσεις



Από 22/11/13

Από 16/12/13
Flag Counter


[ Copy this | Start New | Full Size ]


Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις
8/7ΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΑΕ ( τιμές στόχοι από πρόγραμμα)
3/7ΔΕΙΚΤΕΣ - FTSE, ΜΕΤΟΧΕΣ - ΜΛΣ ( τιμές στόχοι από πρόγραμμα)
2/7ΜΕΤΟΧΕΣ ΑΛΦΑ - ΔΕΗ - ΟΤΕ ( με τιμές στόχους από πρόγραμμα)